AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Klarer jenter å lage fittefis på kommando utenom puling?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 ikke ett talent jeg er innehaver av iallefall. men gud så pinlig det er i senga. Spessielt når mannen aldri har hørt om fittefis engang. :omg: 1
Lutetium 71 Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 ikke ett talent jeg er innehaver av iallefall. men gud så pinlig det er i senga. Spessielt når mannen aldri har hørt om fittefis engang. :omg: Gutter som ikke har hørt om fittefis bør som ett minimum lese seg opp! 2
Gjest Vevas Skrevet 4. oktober 2011 #6 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg klarer å gjøre det når jeg "strammer" magen på en spesiell måte.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #7 Skrevet 4. oktober 2011 Nei... men synes også det er flaut i senga. Har også vært med menn (gutter..) som ikke vet hva det er :-(
Chiyo Skrevet 4. oktober 2011 #8 Skrevet 4. oktober 2011 Nei det er ikke noe jeg kan kontrolere. Men jeg kan ikke prompe på komando heller. There is a time and a place for everything. 2
kulu-kulu Skrevet 4. oktober 2011 #9 Skrevet 4. oktober 2011 Nei,klarer ikke det. Men så har jeg heller aldri tenkt på det,eller prøvd på å få det til ellers ...
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #10 Skrevet 4. oktober 2011 Nei,klarer ikke det. Men så har jeg heller aldri tenkt på det,eller prøvd på å få det til ellers ... Prøv da, fikk du det til?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #11 Skrevet 4. oktober 2011 Fittefis Vet jeg er barnslig men det ordet er bare enestående 3
Lutetium 71 Skrevet 4. oktober 2011 #13 Skrevet 4. oktober 2011 Fittefis Vet jeg er barnslig men det ordet er bare enestående Vaginaflatulens? 2
Gjest Raindrops Skrevet 4. oktober 2011 #15 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg får det til hvis jeg ruller meg ned på ryggen/skuldrene med bena i været, og bruker musklene til å trekke inn luft. Ja, jeg har prøvd
Antlers Skrevet 4. oktober 2011 #16 Skrevet 4. oktober 2011 Ja, men det er litt komplisert (og ubehagelig) å få bøyd ryggen riktig og løfte hoftene samtidig.
Gjest Uglefot Skrevet 4. oktober 2011 #17 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg får det til hvis jeg ruller meg ned på ryggen/skuldrene med bena i været, og bruker musklene til å trekke inn luft. Ja, jeg har prøvd Godt å se at man ikke er alene om dette. Jeg var god underholdning på festene på vgs for å si det slik! Neida. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå