AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Er det creepy å sende en hyggelig sms til ei "ukjent" jente (som jeg ikke egentlig skal ha nummeret til)? Saken er den at det jobber ei veldig søt jente i resepsjonen der jeg trener. Har snakka med hun et par ganger der, og jeg synes hun virker hakket hyggeligere mot meg enn mot andre. Sist så stod hun sammen med flere andre som jobber der og snakket, men når jeg gikk forbi så stoppet hun opp, sa hei, smilte og vinket aktivt (selv om jeg stod 2 meter unna). Jeg overanalyserer sikkert. Kan vel legge til at jeg vet navnet hennes pga hun skrev under kontrakten når jeg begynte å trene der. Virker heller ikke som om hun jobber der så ofte, så vet ikke når jeg kommer til å se henne igjen.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Hvordan ville dere reagert på å bli sjekket opp på sms i liknende tilfelle?
Gjest Katten. Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Ta det personlig først! Hils, opprett verbal kontakt! Smser ut av det blå er skikkelig creepy. 1
Gjest Regza Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 Creeeeepy! Å få sms fra noen man ikke har gitt nummeret sitt til er ubehagelig. Syns heller du skal spørre om det først..
Rofl Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 Meget weird. Hadde lurt om jeg fikk en melding fra en ukjent person
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #6 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg jobber selv i respesjon på et treningsenter. Det hadde ikke gjort meg noe. Dersom jeg likte deg hadde jeg gitt respons, dersom jeg ikke var ute etter forhold hadde jeg gitt beskjed om det ganske kjappt Det skader jo ikke å prøve.
makkapakka Skrevet 8. oktober 2011 #7 Skrevet 8. oktober 2011 så lenge jeg vet hvem du er, så hadde en sms vært greitt, men siden jeg ikke kjenner deg noe mer enn noen som registrerte seg inn på treningssenter, og som jeg som arbeider der er forpliktet til å være hyggelig imot, så hadde du faktisk fått avslag på sms også, inntil jeg hadde pratet mer med deg. mye bedre at kontakten begynner i det små på treningssenteret.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #8 Skrevet 11. oktober 2011 Jaja, gikk vel kanskje litt for raskt fram. Jeg tok det personlig, fikk avslag. End of story. TS 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå