AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg bleika håret mitt platinablondt for 2 mnd siden og angrer som fy! Jeg ser rett og slett ut som en fjortiss! Opprinnelig har jeg mørk blondt og jeg lurer på om det er noen som har erfaring med å stripe håret selv i en mørk blond farge? Vil ikke helfarge det, synes det er fint med litt spill i håret. Vet dere foresten hvor man får kjøpt hetter og nåler til striping? Blir kjempegla for svar!!
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Det pleier nå som regel å gå bra, om du har lyst hår som utgnagspunkt, men du burde sikkert gjøre det flere ganger. Du får kjøpt sånne stripepakker, og da følger hette og alt sånn med som regel. Hvis ikke så tror jeg de selger det meste sånn på vita og lindex lykke til!
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Hvilken tone er det på blekingen forresten? er den kald eller mer oransj? Det burde du passe på når du farger. sånn at du ikke får grønntone e.l. på håret.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 Thanks! Jeg har en veldig lys askeblond nå..Ikke ett spor gult. Veeldig kald farge. Skal sjekke ut vita jeg da Frisør har jeg ikke råd til nå.. Håper virkelig dette går bra!!
Brukernavn Skrevet 5. oktober 2011 #6 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg farget mitt blekede hår selv...det ble grønt....så jeg anbefaler absolutt frisør! 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #7 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg farget mitt blekede hår selv...det ble grønt....så jeg anbefaler absolutt frisør! Huff og huff Kjipt når sånnt skjer, så jeg stemmer også for å gå til frisør. I allefall vente til du har råd til frisør. Du kan gjøre mer skade og ende opp med grønt hår, og hva gjør du da når du ikke har penger til frisør? 3
-Turtle Skrevet 5. oktober 2011 #8 Skrevet 5. oktober 2011 Et bleket hår bør du IKKE farge/stripe selv hvis du ikke vet hva du driver med. Enten må det forpigmenteres, eller så må man bruke en ganske varm farge. Ellers vil håret bli grønt. Anbefaler på det sterkeste å gjøre det hos frisør, iallefall første gangen.
Gjest otrivin Skrevet 5. oktober 2011 #9 Skrevet 5. oktober 2011 Gjorde det nettopp på en venninne. Hun brukte blåsjampo og glansvask i sølv en stund først, så stripet vi det i fargen cappucino. Hadde det i 20 min under, 10 min mellom og 5 oppå. Ser naturlig blondt ut. Altså mørke og lyse toner forskjellige steder. Syns det ble utrolig fint ihvertfall! Ta folie eller noe rundt stripene så du ikke søler på resten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå