makkapakka Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Kjærlighet: Når det gjelder romantikk og uforpliktende elskov og kjærlighet, befinner du deg i drømmeland for tiden. Nå går du fra den ene forelskelsen etter den andre. Det er kun deg selv som eventuelt setter begrensninger for hva du vil oppnå. Men husk, det kommer også en hverdag etter dette. lurer på hvor i huleste de mennene kommer fra... :gjeiper:
Steinar40 Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Horoskop er bare pissprat. Utrolig at noen kan tro på det!
Ellekvelle Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg tar det HELT bokstavlig. Hver gang ! Så når det står hell i kjærlighet så forventer jeg det. Nemmelig!
Steinar40 Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg tar det HELT bokstavlig. Hver gang ! Så når det står hell i kjærlighet så forventer jeg det. Nemmelig! Typisk kvinnfolk
Lutetium 71 Skrevet 4. oktober 2011 #6 Skrevet 4. oktober 2011 Din kjæreste ser frem til en kveld med akkurat deg, men havner i et dilemma når du vil ut og spre gleden blant venner og kjente. Du forsvinner med vennene dine, og kjæresten din blir sittende og prate med bartenderen. Ikke glem å vise at din kjæreste er spesiell. MED BARTENDEREN?!! Men de skal nå ha pluss for å være såpass spesifikke. 1
miamarlena Skrevet 4. oktober 2011 #7 Skrevet 4. oktober 2011 Størst sjanse for at du går hen og forelsker deg, kommer først lenger ut på høstparten. Inntil da søker du mer trygghet og sikkerhet, enn lettsindig flørt og amorøse eventyr. Men om du er på jakt etter en kjæreste, bli ikke forbauset om du finner ham eller henne før den første snøen faller. Håper det stemmer, hadde vert så fint med en kjæreste i høst! Men folk utdanner seg jo til astrologer, så må vel ligge litt i det, eller?
Steinar40 Skrevet 5. oktober 2011 #8 Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Men folk utdanner seg jo til astrologer, så må vel ligge litt i det, eller? Ja, det ligger penger i det pga alle de naive (i beste fall) folka. Endret 5. oktober 2011 av Steinar40
miamarlena Skrevet 5. oktober 2011 #9 Skrevet 5. oktober 2011 Ja, det ligger penger i det pga alle de naive (i beste fall) folka. Jeg liker å tro på det jeg! Er det ikke sånn at det man tror på det skjer. Ihvertfall i følge "The Secret"
Cordelia Skrevet 5. oktober 2011 #10 Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Du blir så opptatt av deg og ditt at romantikk og kjærlighet kommer litt på sidelinjen. Det er ikke akkurat dette du prioriterer for tiden. Bortsett fra at i parforhold kan du få en uventet overraskelse. Plutselig kan den snu hverdagen din helt på hodet. Nå gjelder det å prioritere med klokskap. Jaja, da er jeg vel på rett vei allerede da Typisk kvinnfolk Jepp, så nå skal jeg ringe alle klarsyntnummerne jeg finner i avisa Endret 5. oktober 2011 av Cordelia
lys Skrevet 5. oktober 2011 #11 Skrevet 5. oktober 2011 Størst sjanse for at du går hen og forelsker deg, kommer først lenger ut på høstparten. Inntil da søker du mer trygghet og sikkerhet, enn lettsindig flørt og amorøse eventyr. Men om du er på jakt etter en kjæreste, bli ikke forbauset om du finner ham eller henne før den første snøen faller. Samme på meg, og jeg er mildt sagt spent her jeg sitter! Ikke lenge til den første snøen faller her heller.
miamarlena Skrevet 5. oktober 2011 #12 Skrevet 5. oktober 2011 Samme på meg, og jeg er mildt sagt spent her jeg sitter! Ikke lenge til den første snøen faller her heller. Blir moro det da ;D jeg er klar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå