Personlig12 Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Er i shoppingmodus, og sjelden tid til å gå i butikker. Ikke finnes det så mye kjekt her heller, og jeg blir litt stresset av masete kjøpesentrer. Har du noen kjekke shoppingsider på nett å anbefale meg Det hadde jeg satt veldig stor pris på. Endret 4. oktober 2011 av Personlig12
Kajal Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 asos.com topsshop.com urbanoutfitters.com nelly.com shopbob.com
Trollbarn Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Her er noen norske nettbutikker (så slipper man å tenke på toll): hm.com/no/ lindex.com/no/ ellos.no laredoute.no bubbleroom.no
folkedal Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 www.kofshop er en ny nettbutikk som selger merker som Vero Moda, Emerica, Only, Animal, O'Neill til utrolig gode priser. varene blir sendt fra England så leveringstiden kan ta fra 2-7 virkedager. Kan nevne at de har -Luer -Jakker -Bagger/vesker -Kjoler -Topper -Sko -Parfyme og mye mer
Fashionistaen Skrevet 5. oktober 2011 #5 Skrevet 5. oktober 2011 Bruker ebay jeg får som regel akkurat det jeg vil ha til en mini mini pris
Personlig12 Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2011 OhO her kom mange kjekke sider. Takker dere :D
Anglofil Skrevet 12. oktober 2011 #8 Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Dorothy Perkins New Look Next Miss Selfridge Wallis Monsoon Ellers bruker jeg også ebay.co.uk og ebay.com. Mvh Yvonne Endret 12. oktober 2011 av Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå