AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 På søndags morgen veide jeg 46,5 kg på vekten hjemme. Dette er ikke digitalvekt. I går var jeg hos en venninne med digitalvekt, og den viste 49,1 kg! Dette var på ettermiddagen, ca én time etter middag med alle klærne på. Kan det være at vektene er så ulike, eller kan jeg faktisk veie 3 kg mer?
Gjest *Maja* Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 På søndags morgen veide jeg 46,5 kg på vekten hjemme. Dette er ikke digitalvekt. I går var jeg hos en venninne med digitalvekt, og den viste 49,1 kg! Dette var på ettermiddagen, ca én time etter middag med alle klærne på. Kan det være at vektene er så ulike, eller kan jeg faktisk veie 3 kg mer? Morgenvekt etter do besøk er det du veier når kroppen er "tom" etter nattens faste. Klær veier fort 1 kg, samt vann og mat vil gjøre deg tyngre. I morgen tidlig er du tilbake til morgenvekt. Hvorfor veier du deg så ofte?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Okei, ble nesten litt engstelig her. Veier meg som regel bare en gang i uken pga slanking, men tenkte jeg skulle prøve en mer "nøyaktig" vekt enn den hjemme, da jeg bare har fjærvekt.
Wiggins Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 Okei, ble nesten litt engstelig her. Veier meg som regel bare en gang i uken pga slanking, men tenkte jeg skulle prøve en mer "nøyaktig" vekt enn den hjemme, da jeg bare har fjærvekt. Det er gjerne forskjeller mellom vekter, men så lenge du veier deg på den samme vekta til samme tidspunkt (om morgenen), så vil du se trenden. Tallet er kanskje noe feil, men du ser om du går opp eller ned.
Gjest *Maja* Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 Okei, ble nesten litt engstelig her. Veier meg som regel bare en gang i uken pga slanking, men tenkte jeg skulle prøve en mer "nøyaktig" vekt enn den hjemme, da jeg bare har fjærvekt. Slanker du deg? Vekta di er veldig lav...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå