Gjest Silvermist Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Vi skal kose oss med en god middag i dag, og jeg lurer på om noen av dere har en oppskrift på en god soppstuing til meg?
ara Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg skjærer opp sopp(champignon) og løk og freser det litt i panna. Deretter koker jeg inn matfløte og har i litt salt og pepper. Veldig lettvint og utrolig godt! NAM NAM!
Gjest Silvermist Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg skjærer opp sopp(champignon) og løk og freser det litt i panna. Deretter koker jeg inn matfløte og har i litt salt og pepper. Veldig lettvint og utrolig godt! NAM NAM! Så du har ikke i noe hvetemel og soyasaus? Det er så mange oppskrifter å finne, jeg vil ha den beste!
ara Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 bruker ingen av delene! Syntes det er aller best sånn jeg lager den! men finnes jo en haug av oppskrifter du sikkert blir veldig fornøyd med også!
Gjest Silvermist Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 Prøver din jeg ara, takk for tips!
ara Skrevet 4. oktober 2011 #6 Skrevet 4. oktober 2011 fantastisk! Gi meg din mening om den når dere har spist da. Samme om det er positivt eller nagativt! God middag til dere
Zzyzx Skrevet 4. oktober 2011 #7 Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Jeg gjør det samme, men har også for det meste i litt god balsamico. Endret 4. oktober 2011 av Zzyzx
2ne2 Skrevet 10. februar 2012 #8 Skrevet 10. februar 2012 1 sjarlottløk stekes med så mye sopp du ønsker. kok opp 2dl kjøttbujongterning. 2dl kremfløte salt + pepper kok til den er tykk! NAM!
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #9 Skrevet 10. februar 2012 Denne er best: http://www.dinmat.no/Finn-oppskrifter/Oppskrifter/Middag/Kjøtt/Storfe/Kalvefilet-med-kremet-sopp-og-bakt-tomat Og trikset er sherryeddiken.
LilleMy Skrevet 10. februar 2012 #10 Skrevet 10. februar 2012 Smelter først smør, tilsetter så en god mengde hvitløk og eventuelt sjalottløk, før jeg har i champignon, salter og pepprer. Når det har frest sammen en stund tilsetter jeg fløten, og en buljongterning. Lar det koke opp, og lar det putre til ønsket konsistens. Godt til biff eller kylling, og sikkert til annet også!
Brunhilde Skrevet 11. februar 2012 #11 Skrevet 11. februar 2012 Jeg dropper løken og kutter sjampinjong i små biter. Steker godt og tilsetter kremfløte, litt soyasaus, litt flytende buljong og ørlite sukker for å runde smaken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå