Gå til innhold

Før arbeidsledighetsdepresjonen tar overhånd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat sluttet med WOW da jeg venter på Star Wars MMO, men merker at det blir ganske tomt om dagene uten noe å gjøre utenom å gå tur, søke jobb og være på randen av desperasjon.

Så, har du noen forslag? Jeg har blant annet Call of Duty og Sims, et par MMOs, men det gir ikke gnisten lenger, kanskje fordi jeg har spilt det så lenge.

Helst ikke altfor avansert å sette seg inn i, f.eks virket Oblivion ålreit men guffent system med skills og innhold i bagger :P

Venter i spenning! =)

Videoannonse
Annonse
Gjest Apophis
Skrevet

Kun til PC eller har du annen konsoll også?

Skrevet

Minecraft. :gjeiper:

Gjest otrivin
Skrevet

Har du iphone? Jeg er nylig blitt hektet på tattoo mania og mahjong på tid... Hahaha.

Ellers er typen til venninnen min sykt spillnerd, han snakker om:

Halo, GTA, LOL og Starcraft (?).

Hvis du har ps3 anbefaler jeg det nyeste "army of two", jeg DIGGER det! Tror jeg har rundet det 6 ganger :-D

Skrevet

Ting å se på som letter tilværelsen for en gamer er f.eks på youtube,

Jesse cox (omfgcata) spiller Amnesia

Jesse og Totalbiscuit spiller Terraria

Og Yogscast generelt. Totalbiscuit har også en serie som heter "WTF is" der han tester forskjellige spill som du kan laste ned på steam. :)

Skrevet

Hei takk for forslag =) Har ikke vært inne her på et par dager, beklager for tregt svar

Ja har også PS3. Dog trives jeg det er bedre å spille med mus og tastatur! Jeg skal se på hva dere har foreslått :)

Takk!

Skrevet

little big planet er kjempegøy :D ps3.... dog det tar ikke så lang tid å runde :P men for å fullføre HELE spillet liksom, 100% så tar jo det litt lenger tid.

så kan du bygge egne baner, og spille med andre folk online osv...

kjempegøy <3

Skrevet

Bc2 gta med alle tilleggspakker folk blir veldig hekta på minecraft. Dirt3 nyeste gran turismo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...