Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å skrive en oppgave der jeg må finne alt jeg skal skrive om på nett. Men jeg er så dårlig på å skrive om det andre har skrevet. Føler det alltid blir dårligere setninger da. Akkurat nå har jeg klippet ut viktige setninger og satt de i et system slik det blir en fullstendig tekst, men da må jo alt refereres til, og det ser ikke helt bra ut tenker jeg. Så er det noen som har noen gode tips? :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skriv ned kun stikkord. Les over stikkordene et par ganger, gå og gjør noe annet en stund (om du har god hukommelse når det kommer til å huske ordrett ting du har lest), og skriv ut fra stikkordene. Funker for meg de gangene jeg får helt sperre når det kommer til omskriving. ;)

Referanser skal du vel ha med uansett, da.

Endret av Litia
Skrevet

Takk for svar! Jeg har ikke god hukommelse dessverre, men skal gjøre et forsøk med tipset ditt :) Må nok ha med noen referanser, men hvis jeg ikke skriver om så blir jo alt sitater.

Skrevet

Vil bare minne deg på at du må referere selv om du ikke siterer (forstod ikke helt hva du mente med at du "nok" må ha med noen referanser). Hvis ikke vil du kunne bli tatt for juks.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...