Gjest Étoile Skrevet 4. desember 2003 #1 Skrevet 4. desember 2003 Ville bare tipse dere om en av mine favoritt party - fiksere: Jeg kjøpte for en stund siden en løs glitterskygge fra Biotherm som heter Play on free i farge nr 10 (den lyseste, hvit/perlemor m/gullskimmer). Denne har vist seg å være helt genial, ved å legge et tynt lag over min vanlige øyenskygge forandrer den fargen og gir makeupen et større "party-preg" (så jeg har nå dobbelt så mange øyenskygger som før pga denne lille geniale tingen). Den er super som highlighter på øyenbrynsbenet og lekker å bruke et tynt lag av alene til hverdags, så ser man fresh og våken ut. Til festbruk er et annet godt tips å legge en tynn strek med pensel under nedre vippekant, så får man et stålende og våkent blikk - får masse komplimenter når jeg bruker denne! Tror den koster omkring 150,- ikke ille når den kan brukes til så mye! Andre som har gode tips til multifunksjons-sminke?
tuji Skrevet 4. desember 2003 #2 Skrevet 4. desember 2003 Jeg elsker sånne tips! Kommer ikke på noe tips selv akkurat nå, men skal si fra når jeg gjør det!
Felicia Skrevet 4. desember 2003 #5 Skrevet 4. desember 2003 Supert! Jeg sitter akkurat å lette etter slike tips for jeg skal på tax-free shopping i helgen ( ) Takk for tipset! :D
Gjest Étoile Skrevet 5. desember 2003 #6 Skrevet 5. desember 2003 Man kan jo bruke andre løse glitterskygger hvis man allerede har en liggende, men jeg synes denne her er ekstra fin i fargen jeg da... Fint at dere likte tipset!
Gjest Jamila Skrevet 5. desember 2003 #7 Skrevet 5. desember 2003 Er dette den øyenskyggen i pulver-form som er i en liten krukke liksom? I såfall, hurra! da har jeg den hjemme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå