Gå til innhold

bursdagsgave til 60 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Faren min blir snart 60 år og jeg aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe til han.. Jeg er selv 20 og driver og studerer så har veldig dårlig økonomi for øyeblikket.. Han har ikke noen spesielle intersser ogsånt så veldig vanskelig :s

Har noen noe tips til hva jeg kan gi? :)

Takker VELDIG mye for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker han spekemat? Kjøp en spekepølse og en flaske med godt øl.

Skrevet

Eller års/halvt års abb. på et blad eller noe?

Dere to kan finne på noe sammen en dag? Kino/middag/cafebesøk?

Du kan lage han en gave? Sette sammen et album kanskje? Gjerne bilder fra barndommen frem til nå av hele familien, men ekstra vekt på deg og han? Fyll inn med noen historier der du "husker da du gjorde sånn og sånn pappa"

Skrevet

Har du søsken du kan spleise med? Vi er flere søsken og går sammen om gave til foreldrene våre.

Hva med å vaske, støvsuge og polere bilen hans? Ellers syns jeg forslaget med spekemat og øl var bra.

Skrevet

Mat er lurt... Enten spandere en middag ute, eller kjøpe en kurv med godsaker (eks ost , kjeks, vin og druer... eller spekemat, frukt , sjokolade og portvin...)

Gjest Eurodice
Skrevet

Unnskyld meg, mannen blir 60 år, ikke 85. Tanken om å gi matvarer er nok god, men jeg tviler sterkt på om en 60-årig frisk, oppegående mann akkurat synes det er særlig stas. Nå har riktignok ikke TS skrevet noe om helsetilstand. Forslaget om bilvask, jaja. Jeg tenker utifra om jeg skulle ha fylt 60 år.

Forutsatt at mannen ikke har alkoholproblemer eller ikke drikker alkohol, ville jeg heller foreslått at TS kjøper en flaske god konjakk, whisky eller annet han liker. Vin er også fint.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hva med bøker, cd`er, dvd`er eller elektronikk av noe slag? Om han liker noe sånn da. Da faren min fyllte 60, kjøpte jeg treningsutstyr til han, men han gikk mye på ski og trengte det.

Gjest Eurodice
Skrevet

Hva med bøker, cd`er, dvd`er eller elektronikk av noe slag? Om han liker noe sånn da. Da faren min fyllte 60, kjøpte jeg treningsutstyr til han, men han gikk mye på ski og trengte det.

Jeg skulle til å redigere innlegget mitt og foreslå noe av dette, men det behøver jeg ikke nå. Du har fine forslag :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...