Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg å tolke denne testen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakker vi om en positiv en her eller?

post-37809-0-88271200-1317721725_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg absolutt! :jepp: Gratulerer! :klem:

Skrevet

Den er positiv! Gratulerer :klemmer:

Skrevet

det er jo bare rød strekk hvordan er det positivt.......lurer bare ellers gratulere så mye.

Skrevet

To positive svar her, pluss ett jeg ikke forsto helt. Og så har mannen sett både bilde og den faktisk testen og er enig i at det er to streker der. Juhu! :rodmer:

Etter å ha prøvd siden mars 2006... riktignok avbrutt av en prøverørsgraviditet og en fantastisk datter, så hadde jeg aldri trodd at jeg skulle kunne få positiv test sånn helt av seg selv. Tør ikke tro det helt enda heller. Må på apoteket etterpå og kjøpe en stavtest til i morgen tidlig. For denne strimmelen tok jeg bare nå på formiddagen også, for å få vekk tankene om at kanskje kanskje kanskje. Hehe, de forsvant ikke for å si det sånn.

Skrevet

Den ser positiv ut ja :)

Min første positive test så slik ut.

Gratulerer :)

Skrevet

Den er positiv. Gratulerer!

Skrevet

Okei, nå høres jeg ut som en av de desperate damene jeg og mange andre flirer av her på KG. Men jeg tok altså en test til nå, rundt to timer siden den første og laaaangt unna morgenurin. Men nå var det også en svak strek der, litt svakere enn i sta, men den er der.

Begynner å tro det nå...

Skrevet

Haha, og der var jeg ikke anonym lengre heller nei. :ler:

Skrevet

Gratulerer! Jeg ville absolutt tolket den som positiv! :)

Skrevet

Okei, nå høres jeg ut som en av de desperate damene jeg og mange andre flirer av her på KG. Men jeg tok altså en test til nå, rundt to timer siden den første og laaaangt unna morgenurin. Men nå var det også en svak strek der, litt svakere enn i sta, men den er der.

Begynner å tro det nå...

Tror vi alle har vært der :klemmer: Jeg liker de som det står "gravid/Ikke gravid" på. Da fikk jeg virkelig skjønt det at jeg var gravid.

Igjen, gratulerer så mye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...