AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Er det en garnbutikk på storsenteret i Bergen, eller ved togstasjonen?
meca Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Hmm, kan ikke si jeg kommer på noe der borte, altså... med mindre de har på nille eller kremmerhuset? Jeg kjøper garnet mitt på Modellstrikk i Vaskerelven, men har vel også vært innom Knappehuset på øvre Ole Bulls plass (rett ved den blå steinen).
Zzyzx Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Det var iallfall en inne på stasjonsområdet, men jeg vet ikke om den er der ennå.
Aslaug Skrevet 31. januar 2012 #4 Skrevet 31. januar 2012 Kom tilfeldigvis over dette spørsmålet nå i januar.. Joda, det ligger en relativt ny garnbutikk på togstasjonen i Bergen, 2 min fra Bergen Storsenter. Butikken heter Norwegian Spirit. Har bl.a. Drops Design og håndstrikkede produkter fra Tine Solheim.
Klematis Skrevet 1. februar 2012 #5 Skrevet 1. februar 2012 Jeg kjøper garnet mitt på Modellstrikk i Vaskerelven, men har vel også vært innom Knappehuset på øvre Ole Bulls plass (rett ved den blå steinen). Kan bare nevne at Knappehuset er nedlagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå