Snipa Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Nå har jeg sett det også. Menn som bare fyrer avgårde blunk (hjerter/flørt) uten å ha sett på profilen min engang! Tror han virkelig at han har noen sjanse til kontakt da? Når han ikke engang har tatt seg bryet med å klikke inn på profilen min. Tipper han klikker avgårde oppmerksomheter ut fra lista over de som er online, eller noe slikt. Hvorfor? Er han fullstendig desillusjonert og har gitt opp, eller? Jaja, nettdating er visst en egen sport. Likevel henger vi altså der.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Desperat er en felles betegnelse for alle disse. & ignorance is a bliss 1
Snipa Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2011 Desperat ja. Og så har man de som sender "hei, fin dag?". Flere ganger. Virker jeg kravstor nå?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 Huff, jeg også tror jeg gir opp snart! Og når du tror du kanskje har truffet på en normal fyr så tar det 2-3 meldinger før han spør om tlf nr, vil treffes eller til og med at jeg skal komme hjem til dem med en gang! Er det noen jenter som biter på, eller hvorfor fortsetter de med dette?
Knirke Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 Få det ut! Til sammen kunne vi KG singeldamene sikkert skrevet en bok om dårlige replikker på nettdatesider. Jeg synes de mest fantastiske er de som kun kommenterer bildene, hvor søt og sexy man er, at de har lyst til å møtes irl (uten å vite en døyt om meg, profilen min oppgir ganske lite), og deretter tilbud om å se dem onanere på webcam... Hva tror de at vi er? Apekatter? 3
Snipa Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2011 Å få telefonnr og treffes fort synes jeg er greit, men ikke hjemme da. Når man får telefonnr så får man jo også vite hvem man kommuniserer med (som regel, finnes jo noen som har hemmelig nr), og det synes jeg faktisk er betryggende. Har ikke noe imot det. Jeg har forresten bestemt meg for å være åpen og imøtekommende for alle, såfremt de tar ordentlig kontakt med meg. Dvs sender en melding på mer enn én linje. Hender også at jeg tar kontakt hvis jeg ser noen interessante. Kan jo være at det ligger noe gull gjemt blant gråstein. :gjeiper:
Snipa Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg synes de mest fantastiske er de som kommenterer hvor pen og søt jeg er, og hvordan de har falt for meg. Spesielt morsomt siden jeg faktisk ikke har bilde i profilen. 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #8 Skrevet 4. oktober 2011 Men dere, hvem er disse mennene? Jeg kan ikke helt forstå at de er et representativt utvalg av de mennene jeg treffer i den virkelige verden!? Eller har de fleste en sånn "dark side"? :gjeiper: 1
Knirke Skrevet 4. oktober 2011 #9 Skrevet 4. oktober 2011 Men dere, hvem er disse mennene? Jeg kan ikke helt forstå at de er et representativt utvalg av de mennene jeg treffer i den virkelige verden!? Eller har de fleste en sånn "dark side"? :gjeiper: Nå kan jeg jo ikke si noe generelt, iom at jeg ikke har møtt noen irl ennå... NOEN er nok normale :gjeiper: Men det virker som de tror nettdating er et slags dataspill, der du må score så mange svar som mulig fra pene jenter, og får bonuspoeng for alle som gir vekk telefonnummeret sitt eller går med på på en date 1
Snipa Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #10 Skrevet 4. oktober 2011 For all del, det finnes mange normale også. Bare at det er de unormale vi underholder dere andre med.
Steinar40 Skrevet 4. oktober 2011 #11 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg synes de mest fantastiske er de som kommenterer hvor pen og søt jeg er, og hvordan de har falt for meg. Spesielt morsomt siden jeg faktisk ikke har bilde i profilen. Ja, må bare si at jeg syns du ser veldig søt og pen ut jeg også 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #12 Skrevet 4. oktober 2011 Det er jo ikke annet enn spam. Hvorfor skal man bruke tid på folk som ikke en gang gidder å bruke tid på å lese profilene? Jeg spurte en gang en fyr som ellers virket oppegående om disse tingene. Han trodde fullt og helt at om man sendte ut mange meldinger, så økte det sjansen for napp. 1
Steinar40 Skrevet 5. oktober 2011 #13 Skrevet 5. oktober 2011 Det er jo ikke annet enn spam. Hvorfor skal man bruke tid på folk som ikke en gang gidder å bruke tid på å lese profilene? Jeg spurte en gang en fyr som ellers virket oppegående om disse tingene. Han trodde fullt og helt at om man sendte ut mange meldinger, så økte det sjansen for napp. Ja, men det gjør det også. Sjansene øker fordi det finnes så mange lite intelligente - eventuelt lite erfarne - folk i denne verden.
Knirke Skrevet 7. oktober 2011 #14 Skrevet 7. oktober 2011 Hahaha.. Jeg har skrevet litt med en fyr på sukker som jeg ikke egentlig er interessert i, men jeg synes liksom det er litt uhøflig å ikke svare når folk skriver meldinger. I går hadde jeg ikke svart på den siste meldingen hans, og da fikk jeg en sur melding om noe sånt som "Da ble det stille ja! Takk for meg og håper du finner det du leter etter..blabla" Jeg svarte at hvis jeg hadde visst at det var svarplikt innen 24 timer så hadde jeg faen meg tatt betalt for å sitte der og skrive! Dust! 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå