Julebrus Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg tenkte å kjøpe meg tredemølle, men jeg bor i blokk i 2 etasje. Tror dere det ville blitt mye bråk til naboene når jeg hadde brukt den?
Gjest Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Kommer helt an hvor lytt det er,her hører jeg tredemøllen 1.etage oppfor,men ikke sånn at det plager livet av meg :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 Det vil nok høres. Jeg bor i rekkehus og hører at naboen har et eller annet på gang. Tipper det er et treningsapparat. Overlever lyden da siden det gjerne er på ettermiddag og ikke grytidlig om morgenen i helgene.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 Det kommer helt an på hvilken modell du kjøper! Jeg bor også nært folk og skulle finne meg en modell som var så lydløs som mulig. Helt stille får du de ikke, men det er flere modeller som er litt opphøyd og dempa under slik at nå du løper på den, så kommer ikke alt støtet ned i gulvet slik at det brer seg til naboer. Noen modeller er stillere enn andre, for å si det sånn. Endte opp på en modell til rundt 6000kr fra sporten som nesten ikke høres! Fikk den også på prøve for å se om naboene reagerer. Akkurat nå er den pakka ned i flyttelass, men senere kan jeg sjekke hva den heter om det er interessant Skal du prøve å se etter tredemøller så PRØV dem inne i butikken, da får du inntrykk av bråk, risting osv.
Sofiemor Skrevet 4. oktober 2011 #6 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg bor i tredje etasje i ei blokk, og jeg bruker tredemølle daglig. Har ikke fått noe klager til nå, i hvertfall
Julebrus Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Dere må gjerne si hvilken modell dere har som ikke bråker så mye Jeg har litt sure naboer, så er ganske skeptisk til å bruke mange tusen på en tredemølle hvis jeg ikke kan bruke den. Endret 4. oktober 2011 av Julebrus
Brunhilde Skrevet 5. oktober 2011 #8 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg bor i tredje etasje i ei blokk, og jeg bruker tredemølle daglig. Har ikke fått noe klager til nå, i hvertfall Det om naboene klager avhenger nok av når du bruker tredemøllen og hvor lytt det er. Dere må gjerne si hvilken modell dere har som ikke bråker så mye Jeg har litt sure naboer, så er ganske skeptisk til å bruke mange tusen på en tredemølle hvis jeg ikke kan bruke den. Er naboene sure hvis de ikke ønsker bråk? Jeg må bare spørre, og nei, jeg bor ikke i blokk. Jeg tenker derimot at hvis man velger å bo i blokk, så velger man også å leve annerledes enn om man bor i enebolig, ikke sant?
Wild-Animal Skrevet 5. oktober 2011 #9 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg tenkte å kjøpe meg tredemølle, men jeg bor i blokk i 2 etasje. Tror dere det ville blitt mye bråk til naboene når jeg hadde brukt den? Kommer an på hvilken blokk og hvor. Her jeg bor kan man nok drive med kulestøt og hinderløp så lenge det ikke forgår om natten.
Sugerøret Skrevet 5. oktober 2011 #10 Skrevet 5. oktober 2011 du kan "isolere" med tepper og aviser under tredemølla .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå