Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det fins de som tjener 5,3 mill i året, betaler 1,7 mill i skatt, og har en formue på 21 mill.

Fins mange flere eksempler, spes i Oslo ... ja, har vært på skattelistene :sjenert:

Men hva i alle dager har de utdannet seg som, og hva jobber de som?

Og man må virkelig har en millionlønn for å klare seg i oslo ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye er arv. Noen er bare født inni det. Noen har aksjer.

Mens andre jobber rævva av seg for og oppnå den suksessen.

Ønsker du det, stå på som faen. men du må regne med og gifte deg med en papirbunke, og si hadet bra til alt av liv. Bestefaren til en veninde av meg er også en av disse styrtrike.. selv sier han "Bak 10 millioner er det mange fiender"

Skrevet

Hva jobber de som kan du sikkert finne ut ved å google. Jeg tipper det er mye finansfolk..

Formue tyder ofte på at vedkommende kommer fra en familie med penger.

Må man tjene så mye for å bo i Oslo - selvfølgelig ikke.

Et veldig dumt spørsmål, jeg er sikker på at du viste svaret før du postet.

Skrevet

utdannelse? driver egne firmaer.

økonomi utdannelse.

topp selgere.

ingen utdannelse.

osv osv..

vet om en som vasker .han tjener ca 3 mill å året. pga han driver firma selv og gjør all jobben selv også... omtrent..

formue kan være arv. at de har arvet,hus.hytter osv..

nei. man kan bo i oslo og være sosialklient.

Skrevet

Man må ha selvtilliten i boks, med andre ord?

Skrevet

Man må ha selvtilliten i boks, med andre ord?

Du må ha ståpåvilje som kommer fra helt ut av denne verden. Kutt søvnen med ett par timer. hold deg til og dusje engang i uka. Spis så sjelden du klarer. Tlf lista og eposten din inneholder KUN business kontakter, og venner er noe du må legge fra deg. Det må være 110% FOKUS på KUN det du skal tjene penger på. Når ønsker saldo har tikket inn kan man ta seg en velfortjent pause igjen. Det er sånn jeg ser på det iallefall.

Og for min del er INGEN jobb i denne verden som er verdt så mye tid og energi KUN for og ha så mye penger at man ikke vet hva man skal med de lenger. To make money we lose our health, and then to restore our health we lose our money...

Skrevet

Du må ha ståpåvilje som kommer fra helt ut av denne verden. Kutt søvnen med ett par timer. hold deg til og dusje engang i uka. Spis så sjelden du klarer. Tlf lista og eposten din inneholder KUN business kontakter, og venner er noe du må legge fra deg. Det må være 110% FOKUS på KUN det du skal tjene penger på. Når ønsker saldo har tikket inn kan man ta seg en velfortjent pause igjen. Det er sånn jeg ser på det iallefall.

Og for min del er INGEN jobb i denne verden som er verdt så mye tid og energi KUN for og ha så mye penger at man ikke vet hva man skal med de lenger. To make money we lose our health, and then to restore our health we lose our money...

Det du sier her er jo bare tull. Mange av dem som tjener så mye og har formue på den størrelsen har jobbet seg opp, de har lang arbeidserfaring og respekt i bransjen, og så starter de for seg selv med konsulenttjenester eller har hatt et firma de har solgt. Kanskje er de partnere i et stort selskap. Da kan man ta veldig bra betalt, og selv om man ikke jobber 37-timersuker, jobber de ikke nødvendigvis mye mer enn resten av oss som har lange uker. Fint tid til venner og familie, ikke vær redd.

Det er ikke slik at alle som tjener så mye gjør det fordi de er manisk opptatt av å bli rike eller er tredveåringer som gir opp sjelen sin. Stort sett er det nok snakk om femtiåringer som har lagt ned innsats i jobben tidligere, uten å få enorm avkastning da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...