AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Hvorfor har typen min plutselig begynt å like leverpostei på maten? Han har alltid spist Jarlsberg før. Vi har vært sammen i syv måneder og i dag er første gangen jeg har sett ham spise leverpostei. Vet ikke om det er han som har kjøpt den engang. Jeg sjekket den tomme posen men det var ingen kvitterng der. Må si jeg begynner å lure.
Gjest Survival Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Troll, why u not in the mountains ??? 6
Gjest Marregutt Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Hvorfor har typen min plutselig begynt å like leverpostei på maten? Han har alltid spist Jarlsberg før. Vi har vært sammen i syv måneder og i dag er første gangen jeg har sett ham spise leverpostei. Vet ikke om det er han som har kjøpt den engang. Jeg sjekket den tomme posen men det var ingen kvitterng der. Må si jeg begynner å lure. Oi, frøken mistenksom? Han er vel som meg, har dilla på ting i perioder, og spiser det til man møter veggen. Så begynner man på noe annet. Jeg spiste nesten kun baconpostei en periode. Nå tåler jeg ikke tanken på det, er over på servelat med remulade under
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Dump han! Han er jo grei ellers. Synes bare det var rart. Han må jo ha blitt påvirket av noe.
Gjest Survival Skrevet 3. oktober 2011 #6 Skrevet 3. oktober 2011 Han er jo grei ellers. Synes bare det var rart. Han må jo ha blitt påvirket av noe. Leverposteifeber. 6
Gjest Koseklumpen Skrevet 3. oktober 2011 #7 Skrevet 3. oktober 2011 Det kan altså ikke være så enkelt at han ville prøve noe nytt og har fått smaken på det? 1
Kontormus Skrevet 3. oktober 2011 #8 Skrevet 3. oktober 2011 Han er jo grei ellers. Synes bare det var rart. Han må jo ha blitt påvirket av noe. Aha! Han er blitt påvirket av noen han tilber som også har dilla på leverpostei! Ergo, han er utro!! 6
Pitabrød Skrevet 3. oktober 2011 #9 Skrevet 3. oktober 2011 Det er jo mye leverposteireklame for tiden. Kanskje han har blitt bitt av den?
Havtorn Skrevet 3. oktober 2011 #10 Skrevet 3. oktober 2011 Det er ofte et tegn på at kroppen trenger mer jern. Altså er han gravid. Dump ham! 5
Obelix Skrevet 4. oktober 2011 #11 Skrevet 4. oktober 2011 Han er sikkert interessert i EI som jobber på en POST på sykehus...og hun LEVER seff..
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #12 Skrevet 4. oktober 2011 Det er jo ingen tvil om at han overnatter hos ei annen dame hver gang du jobber nattevakt/er bortreist, og der får han leverpostei til frokost.
Lutetium 71 Skrevet 4. oktober 2011 #14 Skrevet 4. oktober 2011 Hvorfor har typen min plutselig begynt å like leverpostei på maten? Han har alltid spist Jarlsberg før. Vi har vært sammen i syv måneder og i dag er første gangen jeg har sett ham spise leverpostei. Vet ikke om det er han som har kjøpt den engang. Jeg sjekket den tomme posen men det var ingen kvitterng der. Må si jeg begynner å lure. Om han bare kjøpte en leverpostei, er det kanskje ikke så rart han ikke giddet å ta med kvitteringen? På den annen side, hva skulle han da med en pose? *Twilight Zone intro*
Inx Skrevet 4. oktober 2011 #15 Skrevet 4. oktober 2011 Det lyser kleptoman av historien. Han liker bare ost, men spiser plutselig leverpostei som han har fått tak i gratis? .. Han spiser den selvsagt fordi tyvgodset smaker ekstra godt, minner han om adrenalinrushet han kjente når han klarte å overliste de ypperste av sikkerhetstiltak og fikk med seg leverposteien ut av butikkhvelvet
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #16 Skrevet 4. oktober 2011 Han kjøpte seg sikkert en hore han hadde i posen, men som han kastet ut av posen og under senga med en gang han kom hjem. Leverposteien var bare en avleding for at du skulle tro han bare var på butikken. Var det noe misstenksomt med posen?
Antlers Skrevet 5. oktober 2011 #17 Skrevet 5. oktober 2011 Hvor naiv er du egentlig? Du har vel sett hva det er bilde av på Leverposteiboksen? Akkurat - Du dater en pedofil! ...Med mindre han har kjøpt grov type, da. I så fall er han bare homofil, og det er ikke så farlig 2
Gjest nupp Skrevet 5. oktober 2011 #18 Skrevet 5. oktober 2011 ja, spør rett ut om han er utro siden han spiser leverpostei. og om du skulle finne ut at du har lyst på noe annet på brødskiva, så burde du gå rundt hjørne å gjøre det. for da er du utro også!
Gjest nupp Skrevet 5. oktober 2011 #19 Skrevet 5. oktober 2011 (endret) jeg kan finne på å gå inn i butikken, se litt rundt og kjøpe fisk etter 3 år. slå den du... er jeg utro da? utro mot kjøttet.. fy skam meg!!! Endret 5. oktober 2011 av nupp
Gjest snoopy_93 Skrevet 5. oktober 2011 #20 Skrevet 5. oktober 2011 jeg kan finne på å gå inn i butikken, se litt rundt og kjøpe fisk etter 3 år. slå den du... er jeg utro da? utro mot kjøttet.. fy skam meg!!! I skammekroken med seg! og bli der til du er snill igjen og har tenkt over hva du har gjort!! Såre kjøtt på den måten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå