AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 På grunn av dårlig råd det siste året, har jeg ikke shoppa noen klær. Men det er krise, føler jeg. Jeg syns jeg har kjørt meg fast i en kjedelig og grå mus-aktig stil og er redd for at jeg ville snart ha havna på what not to wear-program på tv. Jeg er slank og har kjempefin midje som mange misunner meg. Slanke legger og lanker og jeg blir tatt for å være ti år yngre enn det jeg er. Jeg er i tidlig 30 åra. Nå må jeg shoppe snart, syns jeg. Men jeg aner ikke hva jeg skal handle. Kan noen gi meg noen gode tips? Nå for tiden går det mest i stretchjeans eller tight jeans og cardigan. Kjedelig. Jeg er glad i støvletter, har endel av de. Skjerf varierer jeg endel med. Jeg har begynt å foretrekke komfortable klær fremfor det som markerer midja mi og den slanke figuren som jeg med fordel kunne fått vist frem. Men så er det med at det er så kaldt, så da trekker jeg på meg en cardigan og så blir det bare kjedelig grå mus-antrekk. Jeg er heller ikke fin på håret, for har ikke råd til frisør heller. Men Hva skal jeg shoppe? Hvilke klær gjelder nå?
Gjest Nanne70 Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Hva med å bruke et belte utenpå cardiganen din slik at du får framhevet midjen? Trange jeans oppi høye støvletter er kjempestilig og ikke kjedelig i det hele tatt! Du kler sikkert vide bukser med høy midje også, som du kan ha en tynn bluse oppi, à la dette - hvis du liker stilen. Kjøp en tynn trøye i silke/ull (Sparkjøp har rimelige) som du kan ha under blusen, så fryser du ikke! Alternativt kan du bruke en strikket pologenser eller en kul t-skjorte under cardiganen og belte i livet. Et maxiskjørt med highwaist kan kanskje også være noe for deg? Sånn som dette: http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Maxi-Skirt-In-Wool-Mix/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1604602&cid=2639&Rf900=1573&Rf936=2276&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Grey. For å holde varmen styler du som på bildet med en varm genser, og med en kort skinnjakke utenpå blir antrekket enda kulere - og varmere! Håper dette kan være til inspirasjon:)
AnnieS Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Hvis du har dårlig råd, med likevel vil ha noe nytt, vil jeg anbefale Motekarusellen.no. Oppdaget akkurat nettsiden selv, det er et sted der man kan kjøpe, selge og bytte klær med andre medlemmer. Det er en ganske ny side virker det som, men det er allerede mange fine ting! Det er til og med noen som legger ut giveaways, så man kan få ting gratis
Gjest Gaby Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har funnet masse inspirasjon (og noen nye klær, hehe) på Nü by Staff
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 Skal kjøpe meg ull/silketrøye for å ha under bluser så har jeg plutselig mye mer jeg kan bruke. Godt tips! Takk for andre fine tips også. Tar gjerne imot flere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå