AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Exen til kjæresten min har tatt kontakt med meg på facebook. Jeg kjenner henne ikke. Hun skrev bare en frekk melding til meg, samtidig som hun prøvde å adde meg som venn. Jeg fatter ikke hvorfor hun gjør dette når det var hun som gjorde det slutt med han for flere mnd siden. De hadde heller ikke noe seriøst forhold, han ønsket dette men det var hun som "playet" med han) Hvorfor kontakter hun meg?
Rofl Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Prøver å skape trøbbel? Ignorer henne til hun blir lei å forsvinner?
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Hvorfor lage to helt like tråder? kan du ikke bare spørre denne dama hvorfor hun kontaktet deg?
Gjest Apophis Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Vil gjerne skape trøbbel med deg eller forholdet deres, men det er jo ikkje godt å si sånn 100%. Bare til å ignorere og blokkere ho.
akuaku Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 Mest sannsynlig føler hun seg litt som "eier" av han, tenker jeg. Mange jenter som er sånn. Tragisk. Ignorer og kos deg med typen din du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå