AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 ønsker å begrense hvem som kan se ting på facebook, feks om jeg er online. Hvis jeg lager en liste med navn feks "mas", vil folk da kunne se disse listene?
*Sinnataggen* Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Hvem som kan se deg online på vennelisten ordner du i chatten. Om du ikke vil andre skal se din venneliste går du til personverninstillinger.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg tror hun lurer på om andre kan se at du har laget lister som heter f.eks "Jobbfolk", "Folk fra skolen", "slitsomme folk" osv og puttet folk inn i de listene. Om man får beskjed om hvilke lister man er i... Jeg personlig har fått noen få forespørsler om å godkjenne at jeg gikk på en høgskole sammen med folk, så jeg lurer litt på dette selv også, om det automatisk sendes en beskjed til vedkommende at en ar lista deg opp i en gitt gruppe..
weni Skrevet 6. oktober 2011 #4 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg tror hun lurer på om andre kan se at du har laget lister som heter f.eks "Jobbfolk", "Folk fra skolen", "slitsomme folk" osv og puttet folk inn i de listene. Om man får beskjed om hvilke lister man er i... Jeg personlig har fått noen få forespørsler om å godkjenne at jeg gikk på en høgskole sammen med folk, så jeg lurer litt på dette selv også, om det automatisk sendes en beskjed til vedkommende at en ar lista deg opp i en gitt gruppe.. Det er bare når du legger noen til i såkalte smartlister at andre vil får beskjed om det. Lister som du eventuelt lager selv eller liste som heter "nære venner" vil andre ikke vite noe om at du legger dem til. Smartlister = Skole, arbeidsplass, familie, sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå