Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2003 #1 Del Skrevet 4. desember 2003 Er det bare jeg som er skikkelig skuffet over årets kalender? Jeg mener, jeg husker fra min egen barndom hvor morsomme nrk's adventkalendere var... Man klippet og limte, satte sammen hus, (portveien 2) tog (sesam stasjon) og leste og lærte. Så vidt jeg husker gikk den forrige (eller den før der) skomakergatakalenderen ut på å klippe ut lukene og lime dem på at stort bilde der de passet. Dette var jo morsomt! De siste årene har ikke nrk vært like fantasifulle, men vi har i hvert fall fått gåter man skulle gjette på... Før gikk også bildene under lukene i ett med det store bildet, så det dukket opp flere ting på kalenderen, osv.. Men i år er jeg skikkelig skuffa! hva er poenget med se på et bilde man ikke kan gjøre noe med? Hva sier ungene deres til dette her, føler ingen seg snytt etter å ha brukt 80 kr på bare tull? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 4. desember 2003 #2 Del Skrevet 4. desember 2003 Vel, her i huset er det jeg som kjøper inn tv-kalenderen hvert år fordi jeg vil ha den, og jeg må si at jeg er litt skuffet over årets. Min datter bryr seg ikke så mye over akkurat det fordi ho er for liten til å huske hvordan de har vært andre år. Ho er bare 4 år ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå