Gå til innhold

Hvor kommer alle klærne hennes fra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har ingen ukelønn, men jobber 5 timer i uka som ekstrahjelp i butikk. Likevel kommer hun stadig hjem med nye klær, sko, tilbehør, belter, osv. Det er langt fra alt jeg er begeistret for stilen på. Dessuten har hun rett og slett ikke mer plass på rommet.

En stund var jeg redd for at hun nasket i butikkene, men jeg har sjekket posene i det siste og det er kvittering på alt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlig med 40/50% personal rabatt i butikken man jobber i. Kanskje hun bruker lønnen sin. :filer:

Skrevet

kredittkort? det kan fort bli veeeldig dyrt og veldig kjipt...

• Liker 1
Skrevet

men 5 timer i uken blir jo likevel ikke all verden. her på lørdag hadde hun kjøpt ikke mindre enn 8 belter og nesten like mange armbånd.

og hun har IKKE kredittkort

Gjest Survival
Skrevet

Hmmm. Gutter som kjøper ting til henne? ;)

Hva slags merker er det på beltene? Det kan jo forklare prisen.

Skrevet

Spør henne hvor hun får pengene fra da?

• Liker 1
Skrevet

Spørr henne rett ut da vel. Mest sannsynlig får du sannheten. Men muligheten for en løgn er der. Ler deg og tolke kroppsspråk. En løgn kan leses på lang avstand :-P

Skrevet

Se om det er orginal kvitering eller en kvitering det står "KOPI" på noe sted. Da jeg var ung var i eksperter i og naske i butikker. Det holder lenge og kjenne en som står bak disken. Den personen kan lett slå inn varene og få det til og se ut som du betaler. og skrive ut orginal kviteringen som kassadama beholder selv. deretter skrive en kopi av kviteringa, som dattern din får med seg. etterpå blir orginalen slått i retur. Eneste måten og bli oppdaget på er på varetelling. men sjangsen er minimal da det kun blir slått ut som svinn. Åå min kriminelle fortid asså :-P

• Liker 5
Gjest Survival
Skrevet

Drugdealer, pimpvirksomhet, bankraner...

• Liker 2
Skrevet

Prostitusjon!

• Liker 3
Skrevet

disse var fra hm. det er jo stort sett ikke de dyreste. lindex, gina tricot, osv. men det har hendt det har vært dyrere steder også. her i vinter kom hun (da også) med 6-7 belter til mellom 2 og 500 pr stk i en pose fra b-young.

det kan jo være gutter som kjøper, men hvor mye? og såvidt jeg vet har hun jo ikke noen fast kjæreste

Skrevet

Men hvorfor kan du ikke bare spørre henne??

• Liker 2
Skrevet

Spør henne hvor hun får pengene fra da?

Hun sier det er fra pengene hun tjener, men jeg har vondt for å tro det

Skrevet

Hun lider tydeligvis av beltemani.. :gjeiper:

• Liker 11
Skrevet

Jeg syntes helt ærlig du skal spørre henne. Hun kan lett tjene 5 lapper i mnd om hun tjener 120+ i timen. Om du syntes regnestykket ikke går opp i forhold til lønn, så si det til henne da vel. at ingen logikk i verden forteller deg at hun har betalt for det selv.

Hadde moren min snoka rundt etter svar istedenfor og spørre hadde det rett og slett klikka i vinkler for meg. aka du svekker tillitten hennes til deg.

Skrevet

Det var utrolig mange belter! Planlegger hun å starte butikk selv?

• Liker 1
Skrevet

Hun lider tydeligvis av beltemani.. :gjeiper:

Det kan du trygt si. Og det er nok mulig akkurat det går i arv

Skrevet

Tja.. Kan jo være kvittering på en av fem ting da..

Eller kanskje hun har en jobb du ikke vet om?

Skrevet

Jeg syntes helt ærlig du skal spørre henne. Hun kan lett tjene 5 lapper i mnd om hun tjener 120+ i timen. Om du syntes regnestykket ikke går opp i forhold til lønn, så si det til henne da vel. at ingen logikk i verden forteller deg at hun har betalt for det selv.

Hadde moren min snoka rundt etter svar istedenfor og spørre hadde det rett og slett klikka i vinkler for meg. aka du svekker tillitten hennes til deg.

Hvordan skal hun kunne tjene så mye? Hun jobber jo bare 5 timer i uka?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...