Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver igjen..

Jeg ønsker å komme i kontakt med noen som er synsk.

Ønsker ikke at denne tråden skal bli en debatt om hvorvidt synske finnes!

Er det noen som kan anbefale en som de selv har vært i kontakt med, hvor det den synske sa viste seg å stemme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver igjen..

Jeg ønsker å komme i kontakt med noen som er synsk.

Ønsker ikke at denne tråden skal bli en debatt om hvorvidt synske finnes!

Er det noen som kan anbefale en som de selv har vært i kontakt med, hvor det den synske sa viste seg å stemme?

Det er jo side på sider med synske på nettet.

Skrevet

Har ikke lyst å tipse åpent om det her. Om du googler finner du mange. Om du går inn på www.livsstilsguiden.no kan du lese om andres erfaringer med en drøss av synske, og du finner raskt ut hvem som er mest populær.

Skrevet

Jeg ville sjekket opp Phil Phillips.

Jeg har vært hos han et par ganger og han er så rett på det han kommer med. Har også flere venner som har vært hos han og han har vært utrolig treffsikker.

Skrevet

Jeg ville sjekket opp Phil Phillips.

Jeg har vært hos han et par ganger og han er så rett på det han kommer med. Har også flere venner som har vært hos han og han har vært utrolig treffsikker.

takk for tips :) prøver å google det navnet :)

Skrevet

Har ikke lyst å tipse åpent om det her. Om du googler finner du mange. Om du går inn på www.livsstilsguiden.no kan du lese om andres erfaringer med en drøss av synske, og du finner raskt ut hvem som er mest populær.

takk :)

Skrevet

Det er jo side på sider med synske på nettet.

ja, men nå er det sånn at det er mye juks og fanteri i den bransjen. derfor er det tryggere å gå til noen som andre har erfart at har noe å komme med

Skrevet

ja, men nå er det sånn at det er mye juks og fanteri i den bransjen. derfor er det tryggere å gå til noen som andre har erfart at har noe å komme med

Ikke desto mindre - de fleste som befinner seg på teletorget tar mye feil...

• Liker 1
Skrevet

Å lete på nettet og sånt etter synske er en sikker måte å bli lurt på. Selv trur jeg ikke på synske, men om man gjør det så bør man være obs på at personer kan bruke teknikker som virker 100% treffsikker og om du ikke visste bedre så kunne man tro de hadde evner.

Sjekk ut TV programmet "Messiah" med Derren Brown.

http://en.wikipedia.org/wiki/Messiah_%28Derren_Brown_special%29

Skrevet

Jeg går regelmessig til ei som er klarsynt. Hun gir healing, samtidig som hun kan finne løsninger for meg når jeg står fast i livet. Hun er opptatt av at jeg tar mine egne valg, men hun hjelper meg med tankestress og når jeg står i stampe i livet, og gir meg råd når jeg er i et problem. Hun er ikke synsk i den forstand at hun finner ting som jeg har tulla bort. Hun har dette som sitt yrke, og har eget kontor. Tror også hun tar konsultasjoner pr tlelefon. Sjekk ut www.thechannel.no

Skrevet

Ikke desto mindre - de fleste som befinner seg på teletorget tar mye feil...

liksom hele poenget med denne tråden, å prøve å finne noen som ikke tar feil...

Skrevet

Anbefaler Ariane på det sterkeste!

hvor finner jeg henne?

Skrevet

Da går man naturligvis ut fra at det var en av de spådommene som ikke holder stikk ;) . (Og så ender man dessverre gjerne med å kontakte flere for å få motstridende budskap.)

da forbereder man seg mentalt på det, og er klar når smellen kommer..

Skrevet

liksom hele poenget med denne tråden, å prøve å finne noen som ikke tar feil...

Det er ingen som aldri tar feil. Det beste du kan håpe på er å finne noen som tar mindre feil enn de fleste og selv det er vanskelig. Jeg har aldri sett omtalt noen ufeilbarlig spådame (eller mann), men detk kan se ut som om enkelte spåere har mer rett på noen kunder enn på andre, hvilket naturligvis gjør det enda verre for den som skal prøve å få en "rett" spådom av noen.

Det er derfor jeg ikke en gang prøver å anbefale noen. Jeg har fulgt med på diverse forum i perioder og jeg har også prøvd å bli spådd selv. Det første har lært meg at så godt som alle kunder er misfornøyde med noen - men dessverre sjelden de samme. Det andre har lært meg at på meg tar i allfall alle feil :fnise: .

• 2 uker senere...
Skrevet

Ulla gam

Skrevet

Ulla gam

takk :) hvor finner jeg henne?

Skrevet

jeg snakker med ei norsk ei som er utrolig dyktig, ca en gang i året. Det er virkelig helt utrolig hva hun kan komme med av detaljer.

Hun vet navnet mitt før samtalen, for den bookes privat og jeg betaler direkte. Men på ingen som helst måte kan hun kun med navnet mitt komme med de detaljene hun gjør.

Det er snakk om personer i mitt liv, hvordan de ser ut, arr de har på kroppen, ulykker de har vært ute for, alder på folk, konkrete ting som skjedde i går som hun umulig kan vite noe om uten å ha vært i rommet.

Hun er den eneste jeg har snakket med som er så åpenlyst det man populært kaller "synsk". Har heller aldri hørt noen være misfornøyd med henne. Jeg vil ikke si navnet hennes her da hun har fullt opp med avtaler, og det som ofte skjer når man tipser åpent om det i forum er telefonstorm og jeg må være så egoistisk og si at jeg vil gjerne komme gjennom jeg også. :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Han heter ikke Kenny, har ikke noe kontaktinfo til han. Jeg får bare melding like før han kommer til Oslo hver sommer, også bestiller jeg time hvis det passer seg sånn.

For å presisere, han er ikke SYNSK og forteller deg hva som vil skje i fremtiden. Han driver med koreansk håndakupunktur og av en eller annen grunn kan han lese deg som en åpen bok. Jeg kjenner mange som har gått til han som er sjokkert over hva han ser, og ikke minst hva han har helbredet. Ei venninne var på vei til å bli ufør med ryggskade, hadde prøvd alt. 6 behandlinger hos han, og hu har gjennomført omskolering nå, og kan i tillegg ri hesten sin. Han er en klok mann. Ingen gud, men en klok mann :)

Endret av Ms. Raggsokk
  • Liker 1
Skrevet (endret)

jeg snakker med ei norsk ei som er utrolig dyktig, ca en gang i året. Det er virkelig helt utrolig hva hun kan komme med av detaljer.

Hun vet navnet mitt før samtalen, for den bookes privat og jeg betaler direkte. Men på ingen som helst måte kan hun kun med navnet mitt komme med de detaljene hun gjør.

Det er snakk om personer i mitt liv, hvordan de ser ut, arr de har på kroppen, ulykker de har vært ute for, alder på folk, konkrete ting som skjedde i går som hun umulig kan vite noe om uten å ha vært i rommet.

Hun er den eneste jeg har snakket med som er så åpenlyst det man populært kaller "synsk". Har heller aldri hørt noen være misfornøyd med henne. Jeg vil ikke si navnet hennes her da hun har fullt opp med avtaler, og det som ofte skjer når man tipser åpent om det i forum er telefonstorm og jeg må være så egoistisk og si at jeg vil gjerne komme gjennom jeg også. :fnise:

vær så, vær så, vær så snill å fortell meg hvem det er... er en grunn til at jeg åpnet denne tråden...

Endret av Nehalennia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...