Nikka88 Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har akkurat flyttet tilbake til hjembyen og exen min har begynt å ta kontakt igjen. Det frister utrolig mye og ha sex med han igjen, siden sexen var heeelt fantastisk. Men er allikavel usikker på hvor lurt det egentlig er? Jeg vil jo ikke tilbake til et forhold med han, det var jo en grunn til at det ble slutt mellom oss. er det noen som har erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Få deg litt kuk, så blir du glad. Det er tydelig at kuk er nok for deg til å ha sex, så få deg litt kuk som du er så glad i. Du er glad i stor kuk er du ikke ?
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Ser ikke noe galt i det, annet enn at du burde avklare med han at du ikke er interessert i å gå inn i et forhold med han igjen. Det viktige her er jo at det ikke blir misforståelser og at noen av dere blir såra. Jeg har hatt sex med eks, fordi det er mange mangeår siden et ble slutt, og det ble jo slutt av en grunn. Men vær obs på at følelsene fort kan blusse opp igjen.. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå