Gå til innhold

Glidemiddel

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Finnes det glidemiddel uten sædrepende effekt eller finnes det bare med?

Finnes det noen billigere varianter enn den tradisjonelle glidekremen, er det noe annet som kan brukes? Olje eller vaselin f.eks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det finnes uten men er ikke helt sikker . Den biligste måten er vel at han slikker deg . Vi brukte glidemidel før men vi fant ut at det var bare noe tull å kjøpe . Jeg vet ikke helt hva med olje å vaselin , har ikke brukt det selv .

Skrevet

Både vaselin og olje fungere helt fint! Glidemiddel uten sæddrepende krem finnes.

Lykke til! :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Har prøvd med olivenolje(i et nødstilfelle :lol: )

Noe som ikke anbefales.....

Gjest Anonymous
Skrevet

Å anbefale noen å bruke olje eller vaselin som glidemiddel er idioti…. Om det funker for deg, så er det bra, men før du anbefaler det for andre er det noen ting du bør vite:

- Begge deler medfører en stor fare for underlivs infeksjoner.

- Olje gir økt friksjon, glidemiddel mindre. (begge gir glid, men med motsatt fortegn)

- Olje & vaselin skader latex, noe som gjør at du fort ødelegger både kondomer og en stor del av det som finnes av sexleketøy.

For øvrig har alle glidemidler en viss sæddrepende effekt, mest fordi de endrer ph verdien i kvinnens underliv og det er ikke alltid til det bedre for de små svømmerne…

Nonoxynol-9 det vanligste sæd drepende middelet brukes IKKE i glidemidler kjøpt i Norge… dette sæddrepende middelet øker også risikoen for å bli smittet av kjønnssykdommer. (En studie fra 2000 viser fks. At faren for å bli smittet av HIV ved bruk av Nonoxynol-9 øker med 50%)

Dette er ikke meninger som kan diskuteres, dette er fakta.

Skrevet

Dette er ikke meninger som kan diskuteres, dette er fakta.

Eh... :o :lol::hoho::hoho:

Unnskyld at jeg ler, jeg er bare å glad jeg slipper å diskutere mine erfaringer på området... :roll::lol::ler:

Skrevet
Babyoil!!!

Bør ikke brukes, da babyolje inneholder parafin, har jeg hørt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...