AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Er det flere her som opplever at kommentarer på facebook ikke vises? En av vennene mine hadde lagt ut en link til en artikkel nå nettopp, jeg så at flere hadde kommentert under, men trykket altså på linken og leste det som stod der. Når jeg så gikk tibake til FB var det plutselig ingen kommentarer der! Har opplevd det et par ganger før også, da var det et eller annet som jeg ikke så noen kommentarer på, men neste dag var det plutselig flere kommentarer der som var skrevet dagen før, om dere skjønner hva jeg mener. Det virker altså som om kommentarene forsvinner og dukker opp i tide og utide, utrolig irriterende!
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Og nå var plutselig alle kommentarene tilbake igjen.
Gjest Apophis Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Har skjedd fleire ganger. Fb er litt "glitchete". Men så fins det de som sletter kommentarene også då, om de ikkje liker det folk skriver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå