Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på date i dag, men en kjempesøt fyr fra sukker. Aner ikke hva han synes, men jeg har veldig lyst til å møte ham igjen. Vil likevel ikke ta kontakt med ham igjen med en gang. Vil vente litt og se om han gjør det først. Men det er kjipt å vente! (Og, haha, det er bare en time siden vi skiltes...)

Ville bare si det til noen liksom. :)

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig! :yvonne:

Skrevet

fikk du melding?

og hva gjorde dere på daten? jeg tør lissom ikke jeg.. :sjenert: hehe.. tøffa;)

Skrevet

Har ikke hørt noe ennå nei, og nå har det gått tre dager. Ser ikke så positivt på dette her altså. Typisk det. ;)

Vi gjorde ikke så mye spesielt. Gikk litt rundt i byen, og gikk inn et sted og tok et par øl. Tør ikke treffe så mange jeg heller altså. Gidder ikke møte noen bare for å gjøre det liksom. Har ganske høy terskel, og treffer bare de jeg virkelig har lyst til å treffe. Så langt har det blitt to, inkludert han her. ;)

Skrevet

Har ikke hørt noe ennå nei, og nå har det gått tre dager. Ser ikke så positivt på dette her altså. Typisk det. ;)

Vi gjorde ikke så mye spesielt. Gikk litt rundt i byen, og gikk inn et sted og tok et par øl. Tør ikke treffe så mange jeg heller altså. Gidder ikke møte noen bare for å gjøre det liksom. Har ganske høy terskel, og treffer bare de jeg virkelig har lyst til å treffe. Så langt har det blitt to, inkludert han her. ;)

Fornuftig.

Gjest MorAase
Skrevet

Da får du sende en melding om takk for sist og spørsmål om han kunne tenke seg å finne på noe sammen i nærmeste fremtid.

Skrevet

Da får du sende en melding om takk for sist og spørsmål om han kunne tenke seg å finne på noe sammen i nærmeste fremtid.

Ja, har tenkt å gjøre det. Må jo prøve å ta litt initiativ selv! Vil bare vente litt og se om han gjør det først! Men etter såpass lang tid, ser det jo ikke ut som han kommer til å gjøre det. Så da må jeg bare manne meg opp! ;)

Skrevet

Ja, har tenkt å gjøre det. Må jo prøve å ta litt initiativ selv! Vil bare vente litt og se om han gjør det først! Men etter såpass lang tid, ser det jo ikke ut som han kommer til å gjøre det. Så da må jeg bare manne meg opp! ;)

Syns du er tøff, jeg. Prøver å manne meg opp til å prøve nettdating jeg også, men har ikke klart det ennå...Lykke til :)

Skrevet

Jeg møtte også en fyr fra sukker for ikke lenge siden.

Han sendte melding 5 min etter vi skiltes, og innen en time var ny avtale laget. Herlig med gutter som ikke holder igjen!

Jeg skjønner godt du syns det er kjipt å vente, jeg blir også veldig utolmodig og vil hvertfall ikke skrive selv :fnise:

Men; folk er forskjellige, det er fremdeles håp. 3 dager er litt lenge da:/

Jeg vet ikke om jeg hadde vært videre interessert i en fyr som enten spiller kostbar, er uinteresserte, eller så opptatt med andre ting/andre jenter at jeg ikke hører noe fra han på 3 dager. Jeg er ganske "streng" der, for sånt irriterer meg veldig i lengden.

Skrevet

Kommer litt an på også. Var det han som ba deg ut og tok initiativ til å dra på date?

I så fall er det sannsynlig at han sparker ballen over til din side. De fleste blir lei av å føle at de må ta initiativ HELE tiden. Send en melding, du, og fortell gjerne hvordan det går! :)

Skrevet

Det var han som spurte om date ja. Sendte en melding i går, og det er ikke mer å hente der, gitt! Han følte ikke den samme kjemien i virkeligheten.

Så det var enda en mislykket datinghistorie fra min side... :(

Gjest MorAase
Skrevet

Fint. Da VET du svaret på den. Da er det bare å se fremover.

• Liker 1
Skrevet

Det var han som spurte om date ja. Sendte en melding i går, og det er ikke mer å hente der, gitt! Han følte ikke den samme kjemien i virkeligheten.

Så det var enda en mislykket datinghistorie fra min side... :(

Det kan ikke alltid klaffe, så bedre lykke neste gang! Er fortsatt mange flotte single gutter her i Norge :)

Skrevet

Det kan ikke alltid klaffe, så bedre lykke neste gang! Er fortsatt mange flotte single gutter her i Norge :)

Men hvor finner man dem?! Byen føles veldig uaktuelt. Er ikke så ofte der uansett. Jobben, vel der har jeg brukt sjansen min. Ett forhold på jobben er nok, vil ikke bli The Office Slut heller! ;) Og nå har jeg scannet sukker etter flere, men det er ikke helt min greie. Klarer ikke å bli interessert i noen bare basert på et bilde og en liten profiltekst.

Skrevet

Godt å høre at vi er flere i samme båt. Har helt gitt opp, jeg. Aner ikke hvor jeg skal få møtt noen som helst.. :sjenert:

Skrevet

Hva med å begynne med noe nytt? Melde seg på en løpegruppe, bli med i Røde Kors eller lignende? Det er mange som møter potensielle kjærester gjennom hobbyer og fritid ... Men jeg er enig, det er vanskelig ....

Skrevet

Men hvor finner man dem?! Byen føles veldig uaktuelt. Er ikke så ofte der uansett. Jobben, vel der har jeg brukt sjansen min. Ett forhold på jobben er nok, vil ikke bli The Office Slut heller! ;) Og nå har jeg scannet sukker etter flere, men det er ikke helt min greie. Klarer ikke å bli interessert i noen bare basert på et bilde og en liten profiltekst.

Jeg er helt enig med deg egentlig, det er vanskelig å finne seg en god kjæreste for tiden :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...