Leonora8 Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 (sitter på mobilen så fant ikke riktig emne å poste dette på! ) Hei. Veninnegjengen snakker om at det ville vært hyggelig å fått leid en hytte nyttårshelgen 11/12. For min del virker dette gøy men jeg er ganske sikker på at man må være fylt 24 eller met de fleste eller alle populære steder å leie nyttårshelgen. vi er en gjeng på mellom 19 og 21 så jeg tviler på at dette kommer i boks, men her får man svar på alt så er det noen som vet? Kanskje noen steder de er litt mer tillitsfulle til oss ungdom?
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Det varierer nok fra sted til sted, men mange setter grense rundt 23.
Wanita Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Er nok forskjellig fra sted til sted. Der vi hadde bursdag for søstra mi måtte den som skrev under leiekontrakten være fylt 30. Syns det var litt vel jeg da. Har og vært borti at den som er "hovedleier" er 25. Ville ringt å hørt jeg.
Banan Skrevet 6. oktober 2011 #5 Skrevet 6. oktober 2011 Ikke mange som er tillitsfulle til oss ungdom, nei. Har også lett etter hytter som leier ut til folk under 25, men så langt har vi ikke funnet noen i nærheten :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå