AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Heisann, hvordan kan jeg skjule de bildene jeg er tagget i for omverdenen, samtidig som jeg vil at folk kan se "post's" som jeg er tagget i på veggen min og i innlegg? Jeg får bare til å skjule alt eller skjule ingenting. Jeg blir helt sprø av at FB endrer seg for hver gang jeg logger inn. Aaargh!!
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Det går ikke lenger. Bilder og andre posts er visst det samme nå..
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 Det går ikke lenger. Bilder og andre posts er visst det samme nå.. :/ Facebook er noe dritt for tiden JA!
*Sinnataggen* Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 Du får en mld når noen tahger deg i et bilde. Gå til bildet og fjern tagg. 1
camze Skrevet 5. oktober 2011 #7 Skrevet 5. oktober 2011 Noen som har peiling på åssen man deaktivere fb??
Paprica Skrevet 5. oktober 2011 #8 Skrevet 5. oktober 2011 Det er en innstilling for det et eller annet sted i menyen oppe til høyre, men det tar litt tid hvis du skal slette deg!
camze Skrevet 12. oktober 2011 #9 Skrevet 12. oktober 2011 Noen som vet hvordan man får tilbake den gamle chatten? Minnes det var en gruppe på fb om åssen man gjorde det eller noe :S
camze Skrevet 12. oktober 2011 #10 Skrevet 12. oktober 2011 Forget it, jeg fikk det til :D http://www.facebook.com/DenGamleChattenTilbake
I-AM-Nicole Skrevet 17. februar 2012 #11 Skrevet 17. februar 2012 Har du timeline, så fjerner du enkelt og greit gjeldende bilde fra timelinen din.. Det skal ligge en lenke på facebook, på toppen til høyre =) Du kan også fjerne selve tag'en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå