AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 I det siste har jeg begynt å merke at huden har forandret seg voldsomt. Før hadde jeg veldig tørr hud, men nå har jeg mer eller mindre en slags kombinasjonshud. I panna, rundt nesepartiet og haka er huden veldig fet og det er svært ofte der jeg får kviser og urenheter. I kinnene er huden ganske normal, men jeg kan få enkelte tørre og flekkete partier der. Jeg trenger derfor en ny ansiktskrem! Jeg trenger tips til billige, men bra produkter! Jeg bruker også foundation så godt som hver dag, noe jeg føler er nødvendig og som jeg også har klart å bli avhengig av. Huden min ser helt grusom ut på slutten av dagen - det er akkurat som om det skinner av den! Blank, fet og fæl. Foundation jeg har skal gå til kombinasjonshud, så jeg skjønner liksom ikke hvorfor huden blir så blank og stygg. Kan det være ansiktskremen jeg har brukt? Jeg bruker en som jeg fikk anbefalt hos L'occitane i Sandvika.
Gjest Nanne70 Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Bruker du renseprodukter og er flink til å fjerne sminken før du legger deg? Dette er viktig for å få en ren og frisk hud. En serie som skal være bra for (ung) blandingshud, er Dermalogica's "Clean Start", og selv om den i hovedsak er beregnet på aldersgruppen 12-18 år, kan den godt brukes av voksne også. (Les svar fra Dermalogica her). Det er også en fordel at du kan kjøpe et starter-kit, slik at du kan prøve ut produktene før du kjøper de i full størrelse. Når det gjelder foundation, har du prøvd mineralfoundation? Jeg har inntrykk av at flere som har slitt med fet og uren hud, har hatt gode resultater med det. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 Bruker du renseprodukter og er flink til å fjerne sminken før du legger deg? Dette er viktig for å få en ren og frisk hud. En serie som skal være bra for (ung) blandingshud, er Dermalogica's "Clean Start", og selv om den i hovedsak er beregnet på aldersgruppen 12-18 år, kan den godt brukes av voksne også. (Les svar fra Dermalogica her). Det er også en fordel at du kan kjøpe et starter-kit, slik at du kan prøve ut produktene før du kjøper de i full størrelse. Når det gjelder foundation, har du prøvd mineralfoundation? Jeg har inntrykk av at flere som har slitt med fet og uren hud, har hatt gode resultater med det. Lykke til! Jeg er svært nøye på å fjerne sminke hver eneste kveld, så tror nok ikke at det er det som er grunnen. Skal lese litt om Dermalogica og se om det kan være noe for meg. Hvor kjøper man slike produkter? Apotek? Har ikke prøvd mineralfoundation før, men det er verdt et forsøk! Har du noe å anbefale? Må være så billig, men bra som mulig! TS
Gjest Nanne70 Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg er svært nøye på å fjerne sminke hver eneste kveld, så tror nok ikke at det er det som er grunnen. Skal lese litt om Dermalogica og se om det kan være noe for meg. Hvor kjøper man slike produkter? Apotek? Har ikke prøvd mineralfoundation før, men det er verdt et forsøk! Har du noe å anbefale? Må være så billig, men bra som mulig! TS Dermalogica får du kjøpt hos hudpleier eller over nettet, bl.a. herog her. Noen merker som kan være verdt å prøve når det gjelder mineralfoundation er Tikei, MineralHygienics eller EverydayMinerals Fra Tikei får du kjøpt både prøver og startkit, og så har de rimelige og gode koster, så uansett om du kjøper foundation fra en av de andre, så kan jeg anbefale børstene fra Tikei. Du trenger i alle fall en god kabukibørste til å legge foundationen med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå