Gå til innhold

Bytter dere til andre hudpleieprod. selvom dere er fornøyd?

Anbefalte innlegg

Gjest Nefertiti
Skrevet

Jeg har brukt MDformulations i ca ett år nå og er veldig fornøyd! Huden har aldri vært bedre. Får en kvise i ny og ne, men d må en vel regne med. Er snart tom og må kjøpe meg nye produkter, men er i tvil om hva jeg skal gjøre. Bør jeg fortsette på samme produkt eller er det noen produkter som er bedre for huden min slik den er blitt nå?

Har noen erfaringer med å bytte fra MD til andre bedre produkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

jeg bruker og MD, men jeg har behov for nye impulser også. Derfor har jeg litt Biotherm og Dior på lur i skapet. Men jeg faller alltid tilbake på md. Men forandring fryder. :blunke:

Skrevet

Har brukt Kanebo i flere år og vært veldig fornøyd, men i høst ble jeg tørrere enn vanlig så jeg tok en dyprens hos hudpleier og kjøpte noe Decleor-produkter. Tørrheten er borte, men nå har jeg fått kviser som aldri før :evil:, så kommer nok til å gå tilbake til Kanebo ja. En venninne av meg anbefaler Shiseido, så kanskje jeg tar en liten tur innom der i fremtiden, og så var det md som mange skryter av. Er som oftest ok å prøve noe nytt, men jeg er litt irritert på de kvisene nå.

Gjest Ethereal
Skrevet

@Ringblomst: Kanebo er milevis bedre enn Shiseido! De The Skincare-produktene ligger utenpå huden uten å trekke ordentlig inn. Men renseskummet er fantastisk!

Jeg er nok litt glad i å bytte, ja, men bytter heldigvis mest mellom etpar serier jeg liker. Nå bruker jeg mest Decleor, litt Dermalogica, men er også fan av Kanebo, spesielt i den lysere årstiden. Og Shiseido har den råeste fuktighetskremen for ultratørr hud EVER (hadde den bare ikke vært så dyr...)

Skrevet

Jeg bytter gjerne... Forandring fryder fremdeles! :wink:

Skrevet

Ethereal: ok, takk for rådet :).

Skrevet

Åh ja jeg bytter ut regelmessige. Vet ikke hvorfor. Føler at behov forandrer seg etter årstid for det første. Også har jeg ofte lyst å prøv ut et produkt om det har fått masse skryt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...