AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Får man kontantstøtte den måneden barnet fyller tre år eller er siste utbetaling måneden før? Det står ingenting på NAV sine sider, på Wikipedia står det måneden før og på regjeringen.no står det til og med måneden barnet fyller tre år. Hva er riktig?
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg tror jeg ville stolt mer på regjeringen.no enn wikipedia, altså.. Men jeg kan ikke love deg noe som helst.. Send en mail til NAV, evt. ta en telefon?
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Får man kontantstøtte den måneden barnet fyller tre år eller er siste utbetaling måneden før? Det står ingenting på NAV sine sider, på Wikipedia står det måneden før og på regjeringen.no står det til og med måneden barnet fyller tre år. Hva er riktig? Du får berre til måneden før barnet blir 3 år. 22 mnd er det du får utbetalt kontantstøtte for.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Du får berre til måneden før barnet blir 3 år. 22 mnd er det du får utbetalt kontantstøtte for. På NAV sine sider står det 23 mnd. Så det må vel bety til og med måneden barnet fyller 3 år siden man får første utbetaling måneden etter at barnet har fylt ett år.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Nei, jeg retter litt på meg selv, jeg regnet feil. Man får kontantstøtte i 23 mnd, og det betyr måneden før barnet fyller tre år. Det var litt dumt, men sånn er det bare. Jaja, da fant jeg det ut selv likevel.
Gjest Jente 26 Skrevet 4. oktober 2011 #6 Skrevet 4. oktober 2011 Skal ikke kontantstøtten fjernes til neste år da?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #7 Skrevet 4. oktober 2011 http://www.nav.no/Familie/Barnetrygd og http://www.nav.no/Familie/Kontantst%C3%B8tte kan du lese om det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå