Gjest lillian- Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg er av typen som ikke føler seg komfortabel i tettsittende jeans/jeanstights. Men nå skal jeg være modig og kjøpe en. Har funnet en jeg liker. Str 36 sitter for godt på, mens str 38 ikke så veldig. Så: Hvilken skal man velge. Vider sånne bukser seg ut, eller krymper de i vask?
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Mest sannsynlig vil den vide seg ut, men ikke kjøp den i 36 hvis den er ubehagelig å gå i når den er ny/nyvasket. Sjekk også om den krymper noe i vask.
Kontormus Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Har samme problemet. Men er buksen jeans eller jeanstights? Jeans vil være trang til den har gått ut litt, og problemet er at du må bruke den mens den enda ikke er kofortabel. Har gjort dette mange ganger, kjøpt bukser som ikke var veldig gode å gå i, med det til resultat at jeg har valgt noe annet. Dermed har "prosjektbuksa" blitt liggende. Kanskje du skulle finne en som du likte, som sitter godt og som er komfortabel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå