Gjest Adriane Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Opprinnelig innlegg står under. Jeg har fått hjelp til å finne noen aktuelle sko. Nå lurer jeg på om noen andre her inne har noen av disse skoene, evt om noen har prøvd flere og kan anbefale en av de? Nike Lunar Sweet Victory II+ W Nike Sly Sister One+ W Nike Free XT Motion Fit+ W Jeg har begynt å trene, og kjøpte meg et par Puma sko. Det viser seg at disse skoene er HELT feil til meg, iallfall når jeg trener. Jeg bruker ellipsemaskin en del, og når jeg bruker den får jeg sykt vondt under føttene, i selve fotbladene. Da jeg nevnte dette for en av de ansatte på treningssenteret, mente hun at jeg burde investere i et par sko med demping i sålen under hele foten. Og det gjør jeg så gjerne, men når jeg prøver å lete litt på nett hva som finnes, så klarer jeg ikke å finne noe. De færreste skriver noe om hvor mye demping det er i sålen, og da er jeg litt hjelpesløs. Å reise på sportsforretning er ikke veldig enkelt å få til for meg for tiden, så jeg skulle aller helst ha kjøpt på nett. Derfor håper jeg at noen her inne kanskje har noen gode tips? På treningssenteret anbefalte de Nike-sko, men ingen spesiell sko. Noen som kan hjelpe meg litt? Endret 4. oktober 2011 av Adriane
baltazar Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 De du linker til er vanlige innesko. Vil det ikke være bedre å gå for løpesko?
Gjest Adriane Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 De du linker til er vanlige innesko. Vil det ikke være bedre å gå for løpesko? Hei, jeg beklager at jeg ikke har sett svaret ditt - jeg fikk ingen svar i begynnelsen og glemte hele innlegget De jeg linker til, er sko jeg har fått anbefalt fra XXL faktisk. Men det betyr jo ikke at de anbefaler de rette skoene Det er godt mulig at løpesko ville være mer riktig ja. Noen tipset meg om Løplabbet, så jeg tenkte å kontakte de. Takk for svaret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå