Gjest Iah Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg begynner å bli sprø av drikkeflasker som lekker, blir ødelagt og som bare skaper frustrasjon. Noen som har et forslagt til en god vannflaske til burdyr/marsvin?
Gjest Iah Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Kan jeg unngå det ønsker jeg det. Mest fordi de ikke er vant til å drikke av skål og også fordi jeg ser for meg at det ikke blir mindre søl av det. Det må jo finnes en patent på disse flaskene som fungerer?
Sugerøret Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 vi fant en flaske som ikke bråket som et helvette eller lakk. Den var ikke som de vanlige med rødt lokk men grønt lokk tror jeg. Mitt svin synes det var uhorvelig morsomt å bite på tutten,helst dra i den slik at den løsnet.OG stå og drikke + "spytte" ut vannet. da vi skiftet til denne grønne,var det ikke morro mer.Men nå husker jeg ikke hva den heter.
Gjest Iah Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 Husker du hvilken dyrebutikk du kjøpte den i? Hvis det var en kjede?
Sugerøret Skrevet 4. oktober 2011 #6 Skrevet 4. oktober 2011 uugh jeg som har hukommelse som en peanøtt.. Nei husker ikke.Men dette er flere år siden og jeg har googlet uten hell. Mulig den er gått ut av produksjon
Gjest Swipper Skrevet 4. oktober 2011 #7 Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Ikke så lurt med på vannskål. Det blir bare mye mer stress, med masse dritt som blir sparket oppi. Jeg har en kjempe bra flaske som fulgte med buret, vet ikke om det går ann å kjøpe separat. Den hverken bråker eller lekker Kjempe bra. Heter ferplast. Du kan jo sjekke på deres nettside ferplast.com og se om du finner de der EDIT: Feil nanv. Endret 4. oktober 2011 av Swipper
Sugerøret Skrevet 4. oktober 2011 #8 Skrevet 4. oktober 2011 aah smart! http://www.ferplast.it/scheda_prodotto_eng.php/prodotto=drinking_bottle_for_small_animals-drinking-bottles-accessories-and-toys-rodents-l-drinky/id_menu=04040303/frm_pagina=1 den ligner i alle fall. Vår hadde grønn plastikk ...mulig det er samme!
Gjest Swipper Skrevet 4. oktober 2011 #9 Skrevet 4. oktober 2011 aah smart! http://www.ferplast.it/scheda_prodotto_eng.php/prodotto=drinking_bottle_for_small_animals-drinking-bottles-accessories-and-toys-rodents-l-drinky/id_menu=04040303/frm_pagina=1 den ligner i alle fall. Vår hadde grønn plastikk ...mulig det er samme! Mulig det er samme, min har grå plast Så får den sikkert i flere farger
Gjest Iah Skrevet 4. oktober 2011 #10 Skrevet 4. oktober 2011 Takk, neste gang jeg er i dyrebutikken skal jeg kikke etter den.
Sugerøret Skrevet 4. oktober 2011 #11 Skrevet 4. oktober 2011 min grønne lagde i alle fall ikke den irriterendes lyden.Men mer slik "sakte sugings lyd". (herrigud til forklaring) Ikke klirra den heller.
Gjest Iah Skrevet 4. oktober 2011 #12 Skrevet 4. oktober 2011 Ja. Nå irriterer ikke lyden. Det er jo ikke akkurat som om de står og drikker hele tiden. Det som er problemet mitt er at alle ser ut til å lekke, og det er fryktelig plagsomt og upraktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå