baremeg Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Heisan! Jeg var nylig på et intervju i et privatfirma. Han sa at hvis jeg var den de ønsket i jobben så skulle jeg bli innkalt til nytt møte ifht kontrakt. Men hva er vanlig?? La oss si at han ringer og sier at jobben er min og han ønsker et jobbmøte med meg, kan jeg da be om å få se kontrakten på forhånd, at han feks fakser den over til meg?? Eller vil jeg først få se den på møte og må jeg da signere samtidig? Vil jo veldigt gjerne få lese kontrakten i ro og mak før jeg event signerer....... Hav er det som er venlig?
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Hei, Ser ikke noe galt i å be om kontrakten kan sendes på forhånd, man kan jo bare si at man vil være mest mulig forberedt slik at man får mest mulig ut av kontraktsmøtet. Blir de sinte for det, så er det ikke et sted du ønsker å jobbe, for å si det sånn.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Vanligvis vil man uansett få mulighet til å ta med seg kontrakten hjem og se på den i ro og mak hvis man ikke får den på forhånd. Men det beste er jo å se den først, slik at man vet hva man vil diskutere nærmere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå