Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal tattoere over arrene jeg har etter selvskading på venstre underarm (oversiden). Jeg har tenkt flere retninger om overlevelse - sitater eller ordspill som handler om å komme seg videre og bli frisk og sterk. Noen ideer?

Jeg har også lyst på en engel der kanskje, men da jeg søkte på angel tatto på google så ble jeg ikke helt fornøyd.

Har du en tattoo her? Og hva er den? :) Takker for alle svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en tattoo av drueranker på underarmen. Den er fin og jeg elsker vin :fnise: Hadde jeg hatt arr ville de nok blitt dekket godt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil si at det beste tipset er å IKKE bli inspirert av andres tatoveringer. Hvis du først skal ha noe må det være noe som betyr noe for deg.

• Liker 2
Skrevet

Hva med en fugl? Du er endelig fri(som fuglen) fra selvskadingen. Men som sagt tidligere så må man nesten finne noe som føles litt mer "eget" enn hva andre har.

Skrevet

Jeg elsker hvertfall sitatet : learn from yesterday , live for today ,hope for tomorrow .

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvorfor ikke dra til et studio, si det du liker og har lyst på så kan de tegne en som bare er din til deg? En kopi blir jo ikke like kult?

Skrevet

Hvorfor skal man ikke bli inspirert av andres tatoveringer? Det er ofte vanskelig å vite nøyaktig hva man vil ha, og det skader aldri med litt inspirasjon.

Kan tipse om en nettside: www.weheartit.com. Her kan du søke på alt mulig, feks "tattoo", og det kommer opp ca 8000 bilder (sist jeg så) som folk har lagt inn av tatoveringer. Fantastisk side til inpsirasjon! Søk også på feks "text", her finner du alt mulig, mye fint! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...