Gå til innhold

HVORFOR er dere småbarnsmødre gråe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

forstår meg ikke på småbarnsmødre som alle er så stygge å se på. Greit at dere har barn, men hvorfor bry seg så lite om utseende? kle dere litt pent da herregud, gre håret, bruk litt sminke . det er som om alle norske jenter bare er pene i singelårene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

forstår meg ikke på småbarnsmødre som alle er så stygge å se på. Greit at dere har barn, men hvorfor bry seg så lite om utseende? kle dere litt pent da herregud, gre håret, bruk litt sminke . det er som om alle norske jenter bare er pene i singelårene.

Det er sjelden jeg ser noen som ikke grer håret eller sminker seg, barn eller ikke.

Så jeg kjenner meg ikke igjen i det du sier.

Skrevet (endret)

Jeg grer ikke håret, og sminke bruker jeg lite av. Men det er ikke noe som har endret seg etter at jeg fikk barn.

Har dreads, og føler at jeg ikke egentlig trenger noe særlig sminke. Man MÅ ikke male trynet til det ugjenkjennelige for å være pen nok...

Bruker kjoler og pene jakker og sko hver eneste dag, uansett, men det er heller ikke noe som har endret seg etter at jeg fikk barn.

Men uavhengig av det, hvorfor tror du at småbarnsmødre som velger å ikke bruke tid på utseende sitt bryr seg om hva du synes om dem? De har jo tydligviss innsett at forfengelighet og behov for oppmerksomhet fra fremmede menn ikke er viktig for dem akkurat mens de har små barn. Det er vel greit, og deres valg.

Endret av Joe
  • Liker 2
Skrevet

Synes det er omvendt. Småbarnsmødre som tripper rundt i høye hæler på kjøpesenteret, stylet og sminket på alle måter. Tenker ofte at småbarnsmødre heller burde fokusere på barna sine. Lurer på hvor du bor TS, og hvor du ser de stygge småbarnsmødrene?

• Liker 1
Gjest Spinell
Skrevet

Må jeg få henvise til lenken i innlegget til Niennas? Tror det meste av forklaringen ligger der ;)

• Liker 2
Gjest Koseklumpen
Skrevet

Håhå, du skulle sett meg på vei til barnehagen med mini i dag. Joggebukse, rufsete hår,usminka i noe som kan minne om tresko :fnise:

Jeg gidder ikke å være stellt til en hver tid. Av og til er det godt å kunne drite litt i utseende og heller ha en kosemorgen med barnet uten stress.

Jeg bryr meg også fint lite om hva du mener om mitt utseende, så lenge min kjære liker hvordan jeg ser ut så er jeg fornøyd :)

Skrevet

Kanskje de ønsker å prioritere barnet, og bruke mer tid på det fremfor å dolle seg opp?

Småbarn kan jo ta mye tid og krefter. De har kanskje ikke alltid så mye tid eller ork til overs?

• Liker 1
Skrevet

Nå har ikke jeg barn selv, men jeg stikker en finger opp i lufta og kommer frem til at det er tidspress og prioriteringer som er grunnen.

Ikke at jeg er enig med TS. Jobber i butikk og ser x antall barnevogner og barn hver dag, har aldri tenkt at mødrene ser herja ut.

Skrevet (endret)

Jeg er uhelbredelig jålete, men får ikke i meg frokost eller kaffe om morgenen, så det må jeg ta senere. Prioriteringer. :fnise:

Ellers må jeg si at det var et usedvanlig lite sofistikert forsøk på trolling. Man må prøve hardere enn det der for å få folk til å gå på limpinnen.

Endret av Honesty
Skrevet

Jeg er uhelbredelig jålete, men får ikke i meg frokost eller kaffe om morgenen, så det må jeg ta senere. Prioriteringer. :fnise:

Samme her! :Nikke:

Skrevet

Jeg er nok "grå" en gang iblant, når jeg prioriterer å kose meg med dattera mi om morran istedetfor å fikse meg. Men jeg pleier som regel å sminke meg og tenke litt over hva jeg har på. Jeg syns også det er veldig mange fine småbarnsmødre, så jeg og lurer på hvor du ser alle disse stygge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...