Gå til innhold

Å bo på Etterstad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey.

Jeg har tenkt til å kjøpe bolig og har sett at det er mange fine som passer meg på Etterstad.

Hvordan er det å bo her? Jeg har fått litt advarsler fra venner om at det er en del narkomane og slikt der; stemmer det? Jeg er veldig rolig og jobber hjemmefra, men liker at det ikke tar så lang tid å komme til sentrum når jeg trenger det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner mange som bor på Etterstad. De er superfornøyde. Skoler, barnehage, grønt område, Valhall/Valle Hovin ligger rett ved, enkelt med t-bane når man skal rundt i byen etc.

Du kan jo dra dit og gå en tur i området og se selv?

• Liker 2
Skrevet

Støtter det Vettel sier. Hadde jeg skulle flytte til Oslo hadde Etterstad eller Helsfyr stått øverst på lista.

Nære buss/tbane. Ikke mange minutte inn til byen samtidig som det er rolig selv om hovedveien går rett ved siden av.

• Liker 1
Skrevet

Åh, det høres jo bra ut. Skal på en visning på torsdag - tenkte jeg kunne dra litt tidligere og gå litt rundt der før det begynner. Men nå er jeg mer positiv!

Skrevet

Jeg bodde i det område i over 5år. Trivdes absolutt der. Ingenting vondt å si. Kort vei til sentrum. Det går både buss & bane.

Skrevet

Jeg har vokst opp på etterstad! Bare gode minner derfra:)

Skrevet

Det er kjempefint her på Etterstad! Du kan fint gå ned til sentrum, men 37-bussen går jo omtrent hele tiden og tre av t-banens linjer stopper på Helsfyr. Det gjør også mange andre busser, bl a flybussen og alle bussene til Lillestrømområdet. Det er stille her, men noen av blokkene ligger ned mot toget og der kan det jo være litt støy. Ellers er den en fin miks av eldre og yngre her. Koselige puber og spisesteder på Kampen og Vålerenga. Anbefaler absolutt Etterstad!

Skrevet

Hey.

Jeg har tenkt til å kjøpe bolig og har sett at det er mange fine som passer meg på Etterstad.

Hvordan er det å bo her? Jeg har fått litt advarsler fra venner om at det er en del narkomane og slikt der; stemmer det? Jeg er veldig rolig og jobber hjemmefra, men liker at det ikke tar så lang tid å komme til sentrum når jeg trenger det.

En del narkomane på Etterstad? Har ikke jeg lagt merke til. Har kanskje sett en eller to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...