Gå til innhold

Bolero til denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde det kræsjet totalt med bolero til denne kjolen tror dere? Vil så gjerne ha kjolen, men har komplekser for overarmene, så vil helst dette til armene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vanskelig å svare før jeg faktisk ser kjolen med en bolero, men jeg tror at den flotte detaljene (som er veldig duse fra før av) kan fort forsvinne ved en bolero. Det kommer jo også helt ann på boleroen.

Gjest Adriane
Skrevet

Hadde det kræsjet totalt med bolero til denne kjolen tror dere? Vil så gjerne ha kjolen, men har komplekser for overarmene, så vil helst dette til armene...

Tror det kommer litt an på boleroen. En liten veldig diskret bolero, gjerne i samme stoff som kjolen, kan muligens fungere? Men vanskelig å si bare ut fra bildet. Man må liksom se det sammen for å være sikker. Et alternativ til bolero kan jo være et sjal evt?

Skrevet

Jeg tror det kan bli litt klumpete pga stroppene, men om du bare skal ha det på ute f.eks så er det ingen krise.

Skrevet

En sånn "pels"bolero som går rundt skuldrene ville vært fin til, men den har man jo bare ute.

Skrevet

Du kan sikkert ha noe over skuldrene eller øvre del av armene. Men det er nok best å prøve de til kjolen.

Eller var denne litt orginal, og de hadde da nok stæsj på DETTE stedet.

Skrevet

Takk for innspill. Kanskje jeg rett og slett blir nødt til å legge fra meg kompleksene og ha bare armer.

-TS

• Liker 1
Skrevet

evt. trene litt armer? litt push ups hver kveld så ser du resultater etterhvert!

• Liker 1
Skrevet

evt. trene litt armer? litt push ups hver kveld så ser du resultater etterhvert!

Ja, jobber generelt med bryllupsformen, men jeg har hud til overs etter mye vektnedgang, og det kan man dessverre ikke trene bort....

- TS

Skrevet (endret)

Du kan jo ha et tynt sjal over skuldrene, på den måten vil du jo få dekt til armene, men samtidig vise fram detaljene på kjolen :) Feks sånn

Endret av bobbi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...