AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #81 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg valgte Kavat Defender til sønnen min, så satser jeg på at disse er bra
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #82 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg valgte Kavat Defender til sønnen min, så satser jeg på at disse er bra De er fantastiske.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #83 Skrevet 8. oktober 2011 Har du ikke penger så har du ikke penger, men sko er viktig for barn og skikkelige sko er ikke billig dessverre. Hva slags svar er dette egentlig; Har du ikke penger så har du ikke penger...!?! 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #84 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg må kjøpe nye vintersko til min 2,5 åring,og har lite å rutte med for tiden.er det ok å kjøpe sko på feks coop obs! eller liknende? tror de bare har relativt dyre sko på barnas hus o.l...fra 7-8 hundre og opp Noen som har erfaring med sko her,setter stor pris på tips! Tror at prisen ikke spiller så stor rolle når det gjelder vintersko til SMÅ barn, der er ofte billige sko like bra som dyre. Til større barn/ungdommer derimot, har jeg merket forskjell i kvaliteten mellom billige og dyrere sko, der slites billige sko ut etter en halv til en sesong, mens dyre sko kan arves av nestemann (og nestemann).
Lassie Skrevet 8. oktober 2011 #85 Skrevet 8. oktober 2011 (endret) "Lejon" fra Skopunkten kom ganske høyt på lista i en test jeg leste nylig, de koster enten 299kr eller 399kr. Dockboots er ikke vintersko! Endret 8. oktober 2011 av Lassie
SummerJoy Skrevet 9. oktober 2011 #86 Skrevet 9. oktober 2011 Hva slags svar er dette egentlig; Har du ikke penger så har du ikke penger...!?! Hva er problemet?
Gjest Olsen Skrevet 9. oktober 2011 #87 Skrevet 9. oktober 2011 Med stram økonomi kunne jeg faktisk vurdert å kjøpe brukte sko for å få noe ordentlig. Da må det jo være noe som er kjøpt for lite eller såvidt brukt av et barn. Dette skriver jeg selv om jeg er skeptisk til arv av sko. Vår datter har hatt mange ulike merker. Vi har vært mest fornøyd med Ecco. De er dyre, ja. Jeg har kjøpt på salg på våren til halv pris. Så langt har jeg truffet på størrelsen, men det er en sjanse å ta. I år har jeg kjøpt Superfit. De har vi ikke prøvd før, så det blir spennende å så hvordan de er. Friends, merket som kan kjøpes på OBS var vi svært misfornøyde med det året hun hadde de. Mulig de var ekstra dårlige det året. Det er vel ulike produksjoner hvert år. Temostøvler/sherrox/doc boots har vi hatt. Jeg synes dette er tunge, glatte sko, men til en slapsedag er de helt utmerket. Våre døtre har smale føtter, noe som selvsagt har betydning for skovalget. Tretorn sine støvler er f.eks altfor brede for så smale føtter.
Ella* Skrevet 9. oktober 2011 #88 Skrevet 9. oktober 2011 I fjor prøvde vi et rimeligere merke i vintersko til sønnen vår; Bagheera (om det ikke var Gore-Tex var det en annen type Tex ). De kostet 399, og holdt føttene til sønnen var varme og tørre hele vinteren. En dag det var kjempevått glemte vi Dock Boots, så barnehagepersonalet tok på ham vintersko og håpet på det beste. Selv da var han helt tørr (og ja, han elsker søledammer/sørpe). Barnehagepersonalet ble imponert! Vi kjøpte dem i Sverige, men Ellos fører også merket. Kan ikke se at de har akkurat samme sko i år da, men sikkert noe lignende. Hans første vinter med sko og den som kommer blir det Viking Gore-Tex, da jeg fant et par på salg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå