*Bumblebee* Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg må kjøpe nye vintersko til min 2,5 åring,og har lite å rutte med for tiden.er det ok å kjøpe sko på feks coop obs! eller liknende? tror de bare har relativt dyre sko på barnas hus o.l...fra 7-8 hundre og opp Noen som har erfaring med sko her,setter stor pris på tips!
Sophie-Ann Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Såvidt jeg har fått med meg, så er duck-bootsene de har på Obs helt supre 1
Honesty Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Hva med Skofus som du får hos Skoringen? De har OK vintersko i skinn til 450 kroner (Viking koster 700, Ecco 800 til sammenlikning). Dockboots er OK som tilleggssko, men det er mer som en varmforet gummistøvel å regne. Endret 3. oktober 2011 av Honesty
SummerJoy Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Har du ikke penger så har du ikke penger, men sko er viktig for barn og skikkelige sko er ikke billig dessverre. 1
SummerJoy Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Såvidt jeg har fått med meg, så er duck-bootsene de har på Obs helt supre Kanskje til dager med slapsevær, men de er ikke en fullverdig vintersko. 1
addict Skrevet 3. oktober 2011 #6 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg ville ikke kjøpt noe som ikke er gore-tex i vinter, vi vet jo alle hvordan er norsk vinter kan være.. Har de ikke noen partikjøp på XXL eller noe slikt da?
addict Skrevet 3. oktober 2011 #7 Skrevet 3. oktober 2011 Såvidt jeg har fått med meg, så er duck-bootsene de har på Obs helt supre Og utrolig vanskelige å få på.. Kjøpte de til barnet mitt på 15 mnd og barnehagen har prøvd 3 ganger, men ingen får de på foten.. De har fortsatt merkelappen på selv om jeg kjøpte de for over 1 mnd siden.
Miss moneypenny Skrevet 3. oktober 2011 #8 Skrevet 3. oktober 2011 Det kommer litt ann på hvor mye barnet ditt skal være ute. Er det barnehage-barn ville jeg nok sørga for å kjøpe noen sko som er bra nok, men jeg skjønner at det ikke er bare bare å bla opp i dyre dommer. Svigerinna mi kjøpte et par på økonomisko, som visstnok skulle være bra, tror de kosta 400 kr. Jeg har ikke så mye erfaring med sko til småttiser enda, men turte ikke annet enn å kjøpe viking siden tulla er i bhg. Ifjor var det -18/-20 her i 3 mndr.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #9 Skrevet 3. oktober 2011 Prøv Ellos? Der har de ofte 40 og 50% avslag og da kan du få dyre, gode sko til en rimelig penge! 1
Miss moneypenny Skrevet 3. oktober 2011 #10 Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Prøv Ellos? Der har de ofte 40 og 50% avslag og da kan du få dyre, gode sko til en rimelig penge! Ja det stemmer det, jeg så at de har 50 % på en vare nå, hvis man kjøper 3 varer tror jeg det var. Går sikkert ann å finne noe annet rimelig der som man trenger uansett De har Reima sko som så ok ut ihvertfall Jeg vet ikke hvordan de er da men. Endret 3. oktober 2011 av Miss moneypenny
Honesty Skrevet 3. oktober 2011 #11 Skrevet 3. oktober 2011 Ellos har vel Kavat? Skoene derfra er veldig bra. 2
Gjest Trpllmor Skrevet 3. oktober 2011 #12 Skrevet 3. oktober 2011 XXL hadde billige sorell sko forrige uke.De har jeg veldig god erfaribg med. De ble foretrukket av mine barn framfor dyre goretex sko, de var heller aldri kald på bena!
Gjest otrivin Skrevet 3. oktober 2011 #13 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har sånne cherrox (?) eller hva de kalles, støvler med for (?) til 79 kr fra spar kjøp. Haha, funker superbra!
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #14 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har alltid kjøpt skikkelige vintersko til unger samtidig som jeg har hatt en stram økonomi. Kjøp det beste du kan som passer din økonomi. *klem* Jeg fikk påpakk fra barnehagen omkring sommersko Og jeg måtte bare si at jeg ikke hadde anledning, men om 14 dager så skulle jeg ha ordnet det.
mousepad Skrevet 3. oktober 2011 #15 Skrevet 3. oktober 2011 Har du ikke penger , så har du ikke penger og jeg syntes ikke det gjør deg til en dårligere mor av den grunn . 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #16 Skrevet 4. oktober 2011 http://www.brandos.no/eskimo/moon-08520883-285436479-09-navy/a37918 Prøv Brandos. De fra obsen er ikke gode, de er kalde.
helenaa Skrevet 4. oktober 2011 #17 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg har ikke noen konkrete tips, men omtrent hver gang Foreldre og barn tester vintersko, er det både billige og dyre vinnere av testen. Billige sko kan også være bra. Det er i alle fall viktig å tenke på klima der du bor - er det viktigst at de er varme eller vanntette? Billige sko klarer ikke alltid å kombinere de to. En god ullsokk i vanntette sko kan også funke i kaldere vær.
*Frida* Skrevet 4. oktober 2011 #18 Skrevet 4. oktober 2011 Ellos har både Kavat og Sorel. No har dei 40% på ei vare-kampanje til 12. oktober (trur eg det var). Me har Sorel, kjøpt i fjor til ca 500 kr. Dei er supre til små føtter (god opning og lett å stramme igjen), vanntette og varme.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2011 #19 Skrevet 4. oktober 2011 Hvilke Sorel har dere som er fornøyd da? Det finnes flere typer
*Frida* Skrevet 4. oktober 2011 #20 Skrevet 4. oktober 2011 Good point! Me har Sorel Snow Commander. Ville kjøpt Cub eller SuperTrooper til litt eldre barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå