AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Er det noen her som har erfaring med denne nettsiden? Jeg synes det kommer så mange håpløse brev. Blir det bedre om man blir VIP-medlem og finnes det oppgående menn her? Frustrert!
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Er det noen her som har erfaring med denne nettsiden? Jeg synes det kommer så mange håpløse brev. Blir det bedre om man blir VIP-medlem og finnes det oppgående menn her? Frustrert! håpløse brev og håpløse menn som sender brev og beskjeder gang på gang uten å skjønne at hvis de ikke har fått svar så er ikke interessen der. trodde det ble det samme om en får VIP status..? eller?
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 håpløse brev og håpløse menn som sender brev og beskjeder gang på gang uten å skjønne at hvis de ikke har fått svar så er ikke interessen der. trodde det ble det samme om en får VIP status..? eller? Jeg vet ikke. Er på Sukker også og der blir de som kan kontakte deg sortert etter matchtall. Der er det ingen som tar kontakt. Hadde vært greit med en mellomting :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå