Katsho Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Hei! Søsteren min ønsker seg en rund rettetang hun kan bruke til å krølle hår til jul. Noen som har noen tips til hvilke typer som finnes på markedet? Har sett de fra GHD og de er sikkert de beste, men prisen er litt stiv synes jeg.
sequin Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 GHD er ikke de beste, de har bare et godt navn på seg og bra reklame, og "ekstra-duppeditter" som gjør at den blir litt mer fancy. Remington er gode rettetenger til fin pris
Gjest Badabing Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har GHD og synes den er oppskrytt, men jeg ble lurt av reklamen.. hehe Det går fint å krølle håret med den ja, men det gjorde det med den forrige billigtangen min også, en tang fra Melissa eller noe, som jeg tror jeg ga 200 kroner for. Synes Remington er et godt tips om man vil ha en bra tang som ikke er så dyr som GHD sine ja.
Yasi Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Personlig synes jeg ikke at Remington holdt mål. Jeg har veldig tykt asiatisk hår som bruser seg veldig lett og blir frizzy. Ser nesten ut som jeg til tider har vært uheldig med stikkontakta. GHD er den eneste rettetangen (foreløpig) som gir meg slett hår som varer!! Uten å gjøre vondt verre. Så i min verden er ikke den rettetangen oppskrytt - selv anbefaler jeg den ofte. Eneste rettetangen jeg sverger til. Det går sikkert fint an å krølle håret med andre rettetenger også, selv om jeg ikke fikk det til med min Remington, som for øvrig ble kjøpt på Vita.. Bare min mening Før og etter bilde kan du forøvrig se her, dersom det er ønskelig Ingen over - ingen ved siden av. I GHD
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg bruker denne: http://www.lefdal.com/product/hus-hjem/personlig-pleie/harstyling/S6500/remington-rettetang Jeg har veldig tjukt og brusete hår, omtrent som Yasi, men med unntak av krøllene som bare er fall hos meg. Uansett så ser det ut som en høysåte sånn til vanlig. Den funker veldig bra til både glatting og til å lage krøller.
Katsho Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2011 Takk for tips! Tror jeg har bestemt meg for hvilken jeg skal ta nå
Vulpes Skrevet 4. oktober 2011 #7 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg bestilte nylig GHD IV i den vanlige størrelsen fra FeelUnique, betalte omtrent 800 kr for den. Moms får man tilbakebetalt fra FeelUnique etterpå. Jeg har planer om å bruke den til både retting og krølling. Håper jeg blir fornøyd! Ville ha en rettetang av skikkelig kvalitet som ville klare å krølle, og i desperasjon bestilte jeg GHD fordi jeg trodde det var det beste. Om en Remington-tang til 400 kr er like bra blir jeg sur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå