AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Heisann. Jeg vil gi gutten min en klokke i presang. Han er 23 år. Tenkte å kjøpe en GANT-klokke ala sånn: http://www.klokker.no/gant-h-stl-park-hill-sort-ind.html Er kanskje litt dyr, men så lenge dette er en klokke han vil like, så går jeg for den. Gutter: hva slags klokke ville dere likt å få i gave? Hvilket merke er populært blant dere gutter? Jenter: har dere noen erfaringer med hvilke klokker gutter liker å få i gave? Hvilke merker er mest vanlige? Jeg vet at smaken er veldig individuell, men hadde vært fint med tips
Gjest Spinell Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Skal du først kjøpe en klokke burde du i alle fall ikke kjøpe noe som er billigere enn den... Jeg synes den var fin
Grønt blad Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Mannen min har en Podium Big Size fra Certina (bilde 11) med chronograf. Han liker den godt, den er klassisk og fin, men han bruker sjelden/aldri chronografen, da. Han har stålreim, da det er holdbart og ikke blir så klamt. Klokken er ikke klumpete, selv om det ser slik ut på bildet på nettsiden. Certina er et sveitsisk kvalitetsmerke som holder lenge. Klokken hans kostet mellom 3000 og 4000 kr, hvis jeg ikke husker feil. Aner ikke om det er et populært merke blant gutter/menn. Andre populære klokkemerker er Tag Heuer, Omega o.l., de har riktignok livstidsgaranti, men er fryktelig dyre. Jeg syntes den klokka du hadde valgt ut var stilren, klassisk og veldig lekker. Et flott valg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå