WhiteDiamond Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Det er noen som driver å ringer til meg med skjult nummer til alle døgnets tider, spesielt midt på natten, type halv fem.. Om jeg tar tlf er det ingen som svarer. Er det noen måte å finne utav dette på?
Cho Kon It Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Ikke uten anmeldelse. Prøv å ringe nummeret fra et annet nummer!
Suzy Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Ikke uten anmeldelse. Prøv å ringe nummeret fra et annet nummer! Om det er et skjult nummer så er det vel ikke noe nummer å ringe.... Jeg hadde skrudd av telefonen om natta og sett om det ga seg - og om det ikke gir seg, så anmeld. 2
Cho Kon It Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Om det er et skjult nummer så er det vel ikke noe nummer å ringe.... Jeg hadde skrudd av telefonen om natta og sett om det ga seg - og om det ikke gir seg, så anmeld. Skjult nummer og hemmelig nummer er to forskjellige ting, og jeg leste overskriften feil så jeg trodde det gjalt hemmelig nummer Var visst litt tidlig, dette. Endret 3. oktober 2011 av Scaramouche-
Gjest Spinell Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg ble utsatt for en slik en for mange år siden. Han ringte på fasttelefonen min, og jeg hadde et hauggammelt apparat uten nummervisning. Vedkommende gav seg med en gang da jeg i raseri truet med å melde ham til politiet hvis han ikke sluttet å ringe.
WhiteDiamond Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2011 Ah, takk for svar. Jeg hadde håpet det hadde vært en måte å finne det ut på uten å anmelde. Dette er i perioder, en måned kan det gå uten en eneste oppringning, mens andre måneder kan det ta helt av og være opp til flere ganger i døgnet.
Suzy Skrevet 3. oktober 2011 #7 Skrevet 3. oktober 2011 Ah, takk for svar. Jeg hadde håpet det hadde vært en måte å finne det ut på uten å anmelde. Dette er i perioder, en måned kan det gå uten en eneste oppringning, mens andre måneder kan det ta helt av og være opp til flere ganger i døgnet. Sier vedkommende noe? Som Spinell her oppe har jeg også hatt noen sånne telefoner i mitt liv (og det var til gammel fasttelefon ja) og har ropt sint i røret et par ganger - og det har hjulpet. Jeg tror jeg ville forsøkt det også om det ikke er noen grunn til at du ikke vil da
WhiteDiamond Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2011 Sier vedkommende noe? Som Spinell her oppe har jeg også hatt noen sånne telefoner i mitt liv (og det var til gammel fasttelefon ja) og har ropt sint i røret et par ganger - og det har hjulpet. Jeg tror jeg ville forsøkt det også om det ikke er noen grunn til at du ikke vil da Personen sier ingenting nei, bare legger på etter å ha hørt stemmen min. Jeg får prøve å skrike litt neste gang, og evt skru av tlf på natten slik som en lenger oppe sier.
Suzy Skrevet 3. oktober 2011 #9 Skrevet 3. oktober 2011 Personen sier ingenting nei, bare legger på etter å ha hørt stemmen min. Jeg får prøve å skrike litt neste gang, og evt skru av tlf på natten slik som en lenger oppe sier. Det var meg som sa det og - men ja. Forsøk å si tydelig og sint at du kommer til å anmelde om vedkommende ikke kutter ut og legg på. Så er det jo bare å se hva som skjer. Lykke til. Ikke mye moro med sånt
WhiteDiamond Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #10 Skrevet 3. oktober 2011 Det var meg som sa det og - men ja. Forsøk å si tydelig og sint at du kommer til å anmelde om vedkommende ikke kutter ut og legg på. Så er det jo bare å se hva som skjer. Lykke til. Ikke mye moro med sånt Hehe, uuups! Nå ringer telefonen igjen, må manne meg opp å tenke ut noe smart å si til neste gang, i fare for at jeg bare kommer til å stamme om jeg ikke er forberedt!
Myrthel Skrevet 3. oktober 2011 #11 Skrevet 3. oktober 2011 Ring til tlf selskapet ditt og forklar problemet. Vi hadde problemer med et nr som ringte hele døgnet hit. (Her kom riktignok et nr opp, men det var ikke registrert noen steder jeg kunne finne). Telenor sperret dette nr, og vi slapp mer oppringning. Vet ikke om de kan gjøre noe slikt i ditt tilfelle. (Selvom det kommer ut som hemmelig nr hos deg, må det jo komme opp hos telefonselskapet...)
WhiteDiamond Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #12 Skrevet 3. oktober 2011 Ring til tlf selskapet ditt og forklar problemet. Vi hadde problemer med et nr som ringte hele døgnet hit. (Her kom riktignok et nr opp, men det var ikke registrert noen steder jeg kunne finne). Telenor sperret dette nr, og vi slapp mer oppringning. Vet ikke om de kan gjøre noe slikt i ditt tilfelle. (Selvom det kommer ut som hemmelig nr hos deg, må det jo komme opp hos telefonselskapet...) Takk, det skal jeg gjøre! Utrolig plagsomt..
Gjest Apophis Skrevet 3. oktober 2011 #13 Skrevet 3. oktober 2011 Litt pinlig om det plutselig er ein venn eller eit familiemedlem som ringer med skjult nr neste gang og du skriker at du skal anmelde de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå