Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2003 #1 Skrevet 4. desember 2003 heihei! et lite spm.. jeg skal finne på noe til helgen med mine små barn ,et på 10 år og en på 1 år..hva finner man på på en lørdag i oslo by??? håperpå gode ideer
liv Skrevet 4. desember 2003 #2 Skrevet 4. desember 2003 tekninsk museum er jo perfekt for 10 åringer da..
vl800 Skrevet 4. desember 2003 #3 Skrevet 4. desember 2003 Hva med å ta på seg varme klær og gå til en av hyttene i marka. Veldig koslig og man får god samvittighet etterpå.
Glitterchick Skrevet 4. desember 2003 #4 Skrevet 4. desember 2003 Hva med reptilparken i Storgata? Hvis de liker edderkopper og slikt da. Ellers må jeg si at jeg også syns Teknisk Museum er genialt, både for små og store barn. Ellers husker jeg at jeg likte Kon Tiki-museet og Historisk museum godt når jeg var liten, det hender også at de har forskjellige aktiviteter for barn der i helgene også. Sjekk oslopuls.no, der tror jeg du kan søke på ting man kan gjøre med barn som skjer på de aktuelle datoene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå