Gå til innhold

Tattoo-bort.no?Krem som fjerner tattoo?

Gjest Frk.Poppins

Anbefalte innlegg

Gjest redstar

Søker rundt etter fjerning av tattovering da det er noen tattoveringer jeg ønsker og fjerne.

Dette er gjerne kostbart og tar lang tid, og da jeg søke etter klinikker og priser kom jeg over denne artikkelen... Men jeg finner ingenting om denne siden eller hvor man kan få mer info el evnt kjøpe kremen?

Tviler jo såklart på at den virker, selv om jeg har lest om et par som den har funka på, men finnes denne kremen lenger eller hva har skjedd?

Hvis noen vet om klinikker som fjerner tattovering på vest-landet/Sørlandet,tips meg gjerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det dreier seg jo rett og slett om en etsende krem som oppløser huden (og kjøttet under) som er tattovert- og som naturlig nok gir deg stygge arr.

Men siden pigmentene du er tattovert med er stukket dypt med nåler, så ender du opp med stygt arr og en blekere tattovering, som fortsatt syns under arret.

Folk pørver å svindle med alt mulig på nett, til desperate folk uten kunnskaper til å avsløre bløffet.

Laser er det eneste som kan fjerne en tattovering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dreier seg jo rett og slett om en etsende krem som oppløser huden (og kjøttet under) som er tattovert- og som naturlig nok gir deg stygge arr.

Og er du heldig så får du hylsterke smerter og nekrose, slik som på bildet over her som det linkes til.

Den smerten er jævlig skal jeg si deg.Og varer og varer og varer. Da trenger du lege og kirurg.

Det går ikke over av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En krem som kan fjerne noe som ligger dypt under huden? Ja, særlig... Lett å se at det bildet er photoshoppet. Og er nok også en grunn til at siden er vekk nå...

Nope, bare å bite tennene sammen og enten fjerne med laser, eller ta en cover-up.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Enkelte har sart hud og må kansje avbryte behandlingen"

Jeg vil ikke tro noens hud tåler å påføre seg selv brannsår jevnlig til hud og kjøtt er etset vekk..

Dette er som all annen svindel der det feks påstås at du vil bli slank av å smøre på deg en krem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En krem kan på ingen måte fjerne en tatovering ordentlig. Hvis du virkelig ønsker å fjerne dem så bør du gjøre det ordentlig med laser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Nei huff den kremen så ikke god ut du gitt, tenkte meg det da jeg først leste artikkelen.

Tviler på at jeg noengang hadde brukt kremen, men siden det sto så lite på nett så måtte jeg jo forhøre meg:)

Er ikke mange klinikker her i kr.sand så jeg skal se om jeg finner noen i nærheten:)

Takker for alle svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...