Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Den med makta
Skrevet

Livet er rart noen ganger og jeg sitter nå og vet ikke opp eller ned.

Skal gjøre dette så kort som mulig.

Eksmannen min hadde en elskerinne i 3 år før jeg oppdaget det. Det værste var at hun var en bekjennt av meg som jeg hadde støttet gjennom tunge tider. Da verden min raste var hun en skikkelig bitch.

Hun lo av meg da jeg tilfeldigvis passerte henne på gata med hennes venninner.

2 år senere eller nå, går jeg ut med noen bardomsvenner, der en av dem tar med seg en dame han liker godt men som han akkurrat har blitt kjennt med.

Hun er stormforelsket og ringer, sender sms hele tiden mens han vil bli bedre kjennt med henne, før han tar steget helt ut.

Gjett hvem hun var? Jeg ble rimelig sjokkert men hun ble nok ganske redd.

Hun var så ydmyk ovenfor meg den kvelden og jeg har ikke sagt noe til kameraten min foreløpig.

Noe inni meg brenner for hevn en annen side sier at du må tilgi.

Kjenner kompisen min såpass at han dropper henne tvert hvis han hadde visst. Han var også en av de som fikk meg gjennom det helvete den gangen.

Hva hadde dere andre gjort i mitt tilfelle? Er litt redd for å feste sammen med dem nå, lettere å sprekke da.

Tenker også litt på at hun hadde type i 1,5 år mens hun holdt på med mannen min. Vil ikke se kompisen min bli såret.

Livet er rart noen ganger. Den gangen gikk jeg med senket hodet og følte meg svært liten. Nå er det henne som føler sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke klart å la være å fortelle det til kompisen min.

Men hvorvidt det er det smarteste å gjøre vet jeg ikke.

Skrevet

Hevnen er søt! :sjarmor:

Dessuten høres hun ikke ut som en real jente med rent mel i posen. Jeg ville "advart" kompisen din.

Skrevet

Jeg også har ville ha fortalt kompisen din historien din........Skjønner godt at du har lyst til å beskytte kompisen din

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Hadde jeg vært kompisen din, så ville jeg foretrukket at du fortalte det.

En ting er at han risikerer å bli såret av henne, men hvis jeg hadde støttet en venn gjennom en vanskelig tid forårsaket av en bestemt person, så ville jeg helst ha likt å vite hvem denne personen var når jeg møtte han/henne.

Skrevet

Skjønner godt at du tviler. Men ærlig talt, what goes around comes around!! Kompisen din risikerer å bli såret. I tillegg er sannsynligheten der for at han finner ut av det, og han kan bli skuffet over at du ikke advarte han. Beskytt kompisen din fra dette kvinnemennesket, for all del!

Skrevet

Vennen din bør få vite før han knytter seg nærmere til denne damen.

Det er helt greit å advare venner hvis de involverer seg i "dårlige" elementer.

Skjønner det kan være litt rart for deg å fortelle dette, hvis du ikke vil framstå som bitter og hevnlysten. kanskje dere har andre felles venner som kan fortelle dette til vennen din?

Forøvrig syns jeg det er helt greit at du ikke tilgir dama. Det er like greit å bare holde seg laaangt unna mennesker med en slik oppførsel.

Skrevet

Ops, det bare glapp ut av meg gitt :-)

Men for å være alvorlig - hvorfor skal du ikke si noe dersom du vet han ikke setter pris på slike mennesker - det er tross alt verre om han finner det ut fra andre enn deg, da kan det være vennskapet som ryker heller enn forholdet til en som "ikke er verdt fem sure sild"...

Nei du - si det du, men si det pent slik at det ikke er noen tvil om hvem du sier det for.....

Skrevet

Jeg skjønner ikke at du i det hele tatt vurderer å IKKE si det til han!!

Sånn som hun har behandlet deg!!!!!!??

Sånne saker som dette gjør meg så sint.:kjempesinna:

Du vil vel heller ikke at vennen din ska bli sammen med ei jente som hun!??

Skrevet

Hvis han er en god venn av deg - må du fortelle det.

Tenk deg selv i samme situasjon - ville ikke du ønsket å vite det?

Hva betyr vennskap..? Er ikke det en du kan stole på gjør det de mener er best for deg - er erlig med deg og støtter deg i vanskelige tider.

Jeg hadde hvertfall fortalt det. Så får han selv ta valget om han tror hun er noe å satse på.

Gjest Makta igjen
Skrevet

Takk for svar.

Dere fikk meg til å bestemme meg. Skal fortelle alt til han.

Klem

Skrevet
Takk for svar.

Klem

Lykke til :D

Skrevet

Lykke til.

Bare prøv å fokusere på å hjelpe vennen din, ikke å ta hevn.

I allefall ovenfor vennen din.. :wink:

Skrevet
Takk for svar.

Klem

Hadde jeg også gjort - hvorfor behandle henne på en pen måte når hun bare spottet deg? Jeg vet at jeg hadde vært såpass hevngjerrig at det hadde ikke vært noe å lure på. Og du kommer til å føle deg bra. Reddet en god venn fra en bitch og skadefryd overfor denne damen :kul:

Brownie

Skrevet

Nei hvorfor skulle du gjøre henne den kjempetjenesten å la vær å fortelle kompisen din om dette når hun med viten og vilje har gått bak din rygg på den måten og vært utro med mannen din ?

Skrevet

Legg fakta på bordet. Så er det han som må velge om han vil la seg kunne såre eller ikke. Bedre at du sier i fra, enn at du holder kjeft. Plutselig så er det du som må hjelpe ham gjennom en vond periode etter at han har oppdaget at hun er en utro bitch etter å ha vært sammen med henne et år...

Catzy

Skrevet

jeg ville fortalt det til kameraten min.når hun gikk bak din rygg i 3år og bak sin x rygg i 1,5år,så synes jeg det forteller litt om personen,ett menneske uten moral og samvittighet(kanskje satt litt på spissen,men kan ikke fordra utroskap)

fortell det til han,gjør han den tjenesten

Gjest Anonymous
Skrevet

*veeeeldig nysgjerrig på hvordan dette går!!*

:sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...