Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg har bestemt meg for å begynne å bruke flytende foundation da jeg er litt lei av bare minerals. trenger en som kjennes behagelig ut på og som dekker godt, noen som har noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia,brukte au bare minerals og bruker den forsatt innimellom men nå har jeg kjøpt denne http://www.feelunique.com/p/LOreal-True-Match-Perfecting-Foundation-30ml og ja,vet det er billigmerke og sikker maange andre som slår den men jeg må si at jeg er superfornøyd,blir helt perfekt på meg!Så noen makeup kjerringer på youtube som anbefalte den så da måtte jeg jo prøve.Den er jo billig så er jo verd å prøve uansett.

Gjest Solmåne
Skrevet

Jeg bestemte meg for akkurat det samme for en uke siden, og fikk prøve Bobby Brown natural finish .. long lasting foundation i en butikk. Merket ikke at jeg hadde et lag med foundation på, og det føltes mye bedre ut enn mineralsminken jeg brukte før, da jeg følte at jeg hadde en tørr maske på meg. Jeg er iallefall strålende fornøyd. Den har også naturlige ingredienser.. Jeg er iallefall superduperfornøyd så jeg anbefaler på det varmeste.. Ble positivt overrasket og kjøpte med en gang etterpå :)

Skrevet

Eg er veldig fornøyd med clinique sin even better foundation :)

Skrevet

Jeg liker Chanel mat lumiere veldig godt :)

Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med Make Up Store sin Matt Foundation! Den har god dekkevne, samtidig som den ikke kjennes tung på huden, og gir et jevnt og naturlig resultat :D

Skrevet

Har prøvd MANGE flytende foundations opp igjennom tidene, men den beste til nå er Clinique Moisture Surge. Dette er egentlig en tinted moisturizer, men dekker nok, tilfører fukt (ikke fett) og gjør huden glødende og nydelig. Den ser naturlig ut også. Har kjøpt den i en farge mørkere enn vanlig, og trenger nå ikke solpudder. Ser naturlig fresh ut i all slags lys!:) Og den lar huden puste også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...